استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

خدمتگذار مردم با همه توان و تا آخرین نفس هستیم

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۳:۰۸
کد خبر: ۸۶۱۸۰۸
خدمتگذار مردم با همه توان و تا آخرین نفس هستیم
حسین کلانتری در جمع اعضای شورای اداری استان گفت: برای آبادانی، توسعه همه بخش ها و رشد شاخص ها در کهگیلویه وبویراحمد برنامه داشته ام و آن را به وزارت کشور اعلام نموده و با همه ابزار و امکانات در تحقق آن تلاش خواهم کرد.

به گزارش گروه استان های برنا؛ استاندار اظهار داشت: ما می توانیم با همه منابع، امکانات و نیروی انسانی که در استان داریم با پشتیبانی، وحدت و انسجام برای خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم و قول می دهم تا آخرین نفس و با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت بالای نمایندگان و دولتمردان در سطح ملی و استانی برای پیشرفت این استان جهادگرانه تلاش کنم.

کلانتری ابراز داشت: با مجموعه مدیران کنونی استان کارها و برنامه هایم را شروع می کنم وهر جا که برای پیشرفت استان و خدمت به مردم شتاب و سرعت خوب باشد و همراهی کنند ادامه می دهم و اگر نتوانند امر دیگر صورت خواهد گرفت.

استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: نیروهای تجربی، توانمند و نخبه استان و شخصیت های بزرگ را شناسایی کرده ام و آنها را با احزاب شناسنامه دار که نگاه توسعه گرایانه داشته باشند به مشارکت می طلبم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه به نشاط اجتماعی اهمیت می دهم، تصریح کرد: در عرصه مدیریتی از ظرفیت زنان و جوانان مومن، متدین و متعهد استفاده می کنم.

استاندار ابراز داشت: توانمندی ها و ظرفیت های فوق العاده استان در بخش های مختلف کشاورزی، آب، گردشگری، گیاهان دارویی و شیلات که این استان دارد را به خوبی می دانم و برای استفاده از تمام این ظرفیت ها همه باید پای کار باشیم.

کلانتری، توجه به حوزه زیرساخت ها از جمله، راه های شریانی یاسوج- شیراز، یاسوج –اصفهان، یاسوج -بابامیدان، پاتاوه –دهدشت، راه آهن، فرودگاه یاسوج، دسترسی به بنادر و دیگر جاده های روستایی را از برنامه های کاری خود بیان کرد و گفت از بخش های مهم فرهنگی، آموزشی و گردشگری کمترین ذره ای غافل نخواهیم شد.

استاندار تصریح کرد: با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهارت(علیهم السّلام) تاسی از فرامین رهبری و با حمایت و پشتبانی مردم در مسیر راه شهدا و آرمان های شهدا، امام راحل و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی و در راستا و سیاست دولت تدبیر و امید گام برمی دارم و انتظار همراهی و همکاری آحاد مختلف مردم شریف، عزیر و ولایتمدار این استان را دارم.

کلانتری ابراز داشت: عهد بسته ام که سرباز تمام عیار جمهوری اسلامی و خادم به تمام معنای مردم این استان باشم و با اینکه در طول عمرم توفیق نوکری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را داشته ام، خود را بدهکار شهدا و خانواده های معزز ایثارگران و خادم این مردم می دانم و به آن افتخار می کنم.

استاندار تصریح کرد: باید یاد کرد از شهدا و امام شهدا خمینی بزرگ و یک هزار و ۹۰۰ شهید سرافراز این استان و حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی که اهل فضل، معنویت، علم، تقوا و محقق و پژوهشگر دین و افتخار خطه جنوب کشور و دیار زاگرس نشینان بود که در زمان تبعید حضرت امام خمینی(ره) نشر دهنده و مروج دین و یار امام و انقلاب بودند.

کلانتری به آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری هم اشاره کرد و افزود: ایشان همراه خوبی برای پیشبرد توسعه استان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز