معاون عمرانی وزیر کشور در استان البرز خبر داد:

خیز بلند البرز در جهت ارتقا زیرساخت ها و زیربناهای استان

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۳:۵۵
کد خبر: ۸۶۵۰۰۹
خیز بلند البرز در جهت ارتقا زیرساخت ها و زیربناهای استان
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه عمران البرز، گفت: البرز در حوزه عمرانی خیز بسیار خوبی در جهت ارتقا زیرساخت ها و تقویت زیربناها برداشته که این امر جای بسی خرسندی دارد.

به گزارش گروه استان های برنا؛ جمالی نژاد در همایش یک روزه معاونین عمرانی استانداری های سراسر کشور که روز دوشنبه به میزبانی البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه این نشست ها به صورت فصلی تشکیل و سیاستگذاری های کلان حوزه عمرانی کشور تبیین می شود، افزود: در موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر می شود که اکنون نیز مباحث مربوط به سیل مورد تاکید است.

وی ادامه داد: در این نشست ها با بحث و تبادل نظر، چراغ راه آینده عمرانی کشور محسوب می‌شود، در بیشتر موارد موضوعات مطروحه در تمامی استان ها مشترک است.

جمالی نژاد گفت: کارگروه هایی پس این همایش برای حل موانع و اتخاذ تدابیر لازم جهت عملیاتی کردن مصوبات، تشکیل می شود.

وی افزود: تفاهم نامه ای بین وزارت ارشاد و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور جهت توسعه سالن های سینما در شهرهای فاقد این امکان، یکی از اقدامات ارزشمند این دوره از همایش معاونین عمرانی بود.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: در این جلسات از مدیرانی که بیشترین چالش را با معاونین عمرانی دارند، دعوت می شود و موانع مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه عمران البرز، گفت: حوزه عمرانی البرز خیز بسیار خوبی برای ارتقا زیرساخت ها و تقویت زیربناها برداشته که این امر جای بسی خرسندی دارد.

جمالی نژاد افزود: امید تیم عمرانی البرز همچنان در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر توسعه و ارتقا شهرها و روستاها توفیق داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز