استاندار بوشهر خبر داد:

نصب کاهنده مصرف آب در دستگاه های اجرایی بوشهر

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۴:۲۹
کد خبر: ۸۷۰۱۸۶
نصب کاهنده مصرف آب در دستگاه های اجرایی بوشهر
استاندار بوشهر معتقد است که حل مشکل آب در کشور بویژه استان خشک بوشهر را باید با فرهنگ سازی فراگیری مدیریت و بهینه کردن مصرف از الفبا آغاز کنیم که این مهم نیازمند نگاه ویژه و همه جانبه توسط مدیران شرکت آب و فاضلاب کشوراست.

به گزارش گروه استان های برنا؛ عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست بررسی مشکلات آب استان بوشهر افزود: یکی از مهم ترین موضوع هایی که روزانه در استان پیگیری و رصد می کنیم مسائل مربوط به بحران آب در نقاط مختلف این استان است که نشست ها، بازدیدها و جلسات مختلفی برای رسیدگی به این موضوع برگزار می شود.

وی بیان کرد: از آنجا که اجرای طرح های مختلف آبرسانی نیازمند روال اداری است، مدیران مرتبط نهایت همت و تلاش خود را برای سرعت بخشی در انجام امور اداری طرح های آبرسانی انجام دهند.

استاندار بوشهر با اشاره به استفاده از راه‌های مختلف برای کاهش مصرف آب دراین استان اظهارداشت: یکی از این روش ها نصب کاهنده مصرف آب بویژه در دستگاه های اجرایی است، به همین دلیل مدیران موظف به نصب این دستگاه با هدف کاهش مصرف آب هستند.

گراوند ادامه داد: امسال مشکلات کمتری در زمینه آب نسبت به سال گذشته داشتیم اما همین روند باید با تلاش و پیگیری تداوم داشته باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نهایت همت و تلاش مدیریت استان برای رسیدگی به مشکلات آب انجام شده است، گفت: در این ارتباط اعتبارات خوبی در نظر گرفته ایم طوریکه در یک مورد ۱۵۰ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات و امکانات مورد نظر طرح های آبرسانی اختصاص یافته است.

گراوند گفت: با توجه به اینکه اعتبارات‬ خوبی‬ به پیمانکاران برای اجرای طرح های آبرسانی اختصاص می یابد نظارت بر هزینه کرد و اجرای طرح های آبرسانی باید با جدیت انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز