در آستانه بازنشستگی :

گرد هم آیی معلمانی از ۳ استان کشور در کلاس درس ۳۰ سال پیش دانشجو معلمی خود در یاسوج

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۱:۴۵
کد خبر: ۸۷۱۲۱۱
گرد هم  آیی معلمانی از ۳ استان کشور در کلاس درس ۳۰ سال پیش دانشجو معلمی خود در یاسوج
در آستانه بازنشستگی معلمان ورودی سال ۶۸ تربیت معلم شهید ایزدپناه یاسوج بعد از 30 سال خدمت خالصانه در عرصه تعلیم و تربیت در دورهمی صمیمی در روزی به یاد دیروز کلاس درس ۳۰ سال پیش خود را تشکیل دادند.

به گزارش گروه استان های برنا؛ نوروز هاشمی رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵ عضو این کلاس از استان‌های خوزستان،لرستان و کهگیلویه و بویراحمد در رشته علوم اجتماعی با هدف روزی به یاد دیروز گرد هم آمدند.

دکتر هوشنگ علیبازی از اعضای این کلاس و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور در تهران نیز گفت: از طریق فضای مجازی همدیگر را پیدا کردیم و برای سفری به گذشته ۳۰ سال پیش در آستانه بازنشستگی دور هم جمع شدیم.

آقای رحیمی زاده از دهدشت هم گفت: اشک شوق در دیدگان بیشتر همکلاسان جمع شد و لحظات هیجان انگیزی را در کلاس تجربه کردیم.

آقای مختاری از دزفول نیز گفت: بعد از ۳۰ سال گرچه چهره ها با گذشت روزگار تغییر کرده ولی با دیدار دوباره تمام خاطره ها تداعی شد و مفتخریم که در این جمع افرادی با درجات عالی، علمی از فوق لیسانس و دکترا حضور دارند.

آقای بدره از دنا هم گفت: اگر به طور متوسط سالانه ۱۰۰ دانش آموز متوسطه اول داشته باشند این کلاس ۳۵ نفری ۱۰۵ هزار نفر دانش آموز را آموزش و به جامعه تحویل داده است.

آقای حشمت الله جاودان خرد از اساتید دانشگاه یاسوج هم گفت: روزی به یاد دیروز تداعی خاطراتی ارزشمند وماندگار برای همه اعضای کلاس شد.

مسعود بیضایی متولی برگزاری کلاس هم گفت: یکبار دیگر بعد از 30 سال یادها،خاطره ها مرور و اعضای کلاس با کوله‌باری از تجربه به بازنشستگی نائل شدند.

استاد عمران شکیبایی از اساتید ۳۰ سال پیش این کلاس هم درسی را تدریس کرد و گفت: من هنوز نیز تدریس می کنم و با آنکه دانشجویان ۳۰ سال پیش دارند بازنشسته می‌شوند من با دیدن آنها روحیه جوانی گرفتم.

 این کلاس در یکی از فضاهای دانشگاه فرهنگیان یاسوج و با شور و حال خاصی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز