زنده به گور شدن نوزاد زخمی توسط مادر بی رحمش+ عکس

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۹:۰۸
کد خبر: ۹۸۹۰۱۶
زنده به گور شدن نوزاد زخمی توسط مادر بی رحمش+ عکس
مادر نوزاد بعد از آنکه با یک چاقوی تیز 14 ضربه به بدن فرزندش زد او را داخل قبر کوچکی که کنده بود زنده به گور کرد اما خداوند فرشته ی نجات او را از جای دیگر به آنجا رساند.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ نوزاد پسر که با بدنی چاقو خورده توسط مادر بیرحم خود زنده به گور شده بود توسط یک کشاورز نجات یافت.

نوزاد تازه متولد شده داخل قبری به عمق 20 سانتی متر زنده به گور شده بود ، با صداهای ناله و گریه های بی جان زن کشاورز را به آنجا کشاند.

"کاچیت کرونگیوت" زن 35 ساله کشاورز و ناجی این نوزاد زنده به گور شده می گوید:روزی که مثل همیشه گاوهایم را برای چرا به یک زمین سرسبز آورده بودم احساس کردم صدای گریه نوزادی را از جایی دور می شنوم. به سمت صدا که نزدیک تر شدم دیدم که بخشی از زمین کمی برجستگی دارد ، انگار خاک ان قسمت تازه جابه جا شده بود . با خودم فکر کردم شاید یکی از اهالی حیوان خانگی اش را زنده زنده دفن کرده است ، سعی کردم خودم را کنترل کنم چرا که استرس تمام تنم را به لرزه انداخته بود.

وقتی خم شدم یک پا دیدم ، بله درست است پای نوزاد انسان بود فریاد بلندی کشیدم تا همسرم برای کمک برسد.

زن و شوهر روستایی به سرعت خاک ها را از روی قبر کوچکی که به تازگی کنده شده بود کنار زدند تا نوزاد نجات پیدا کند ، صحنه ای که می دیدند برایشان باورکردنی نبود تمام بدن نوزاد با چاقو زخمی شده بود.

زوج کشاورز بعد از تماس با پلیس به سرعت نوزاد را به بیمارستان رساندند.

امروز بعد از گذشت چندین روز نوزاد تایلندی زنده به گور شده بود با مراقبت های ویژه در بیمارستان بهبود یافته و در سلامت کامل است.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز