در این کشورها نماد زیبایی زنان چاقی است!

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۵:۰۶
کد خبر: ۹۸۹۰۱۷
در این کشورها نماد زیبایی زنان چاقی است!
زیبایی چاقی میان مردم برخی کشور ها باعث تعجب شده است. در برخی کشورها چاق بودن را نشان سلامتی میدانند.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ در بسیاری از کشورها خانم ها مایل نیستند که شبیه سوپر مدل ها به نظر برسند و همیشه بدن خود را در حالت نامطلوبی نگه می دارند. اگرچه که همه این موضوع را می دانند که سبک زندگی سالم بهتر از هر چیزی است و زمانی که بدن شما شکل و استایلی طبیعی نداشته باشد، احتمالا اعتماد بنفس خود را از دست می دهید و مایل هستید که سریعا کاهش وزن داشته باشید اما کشورهایی در دنیا هستند که اصلا مایل نیستند که از اضافه وزن خود خلاص شوند و از این موضوع خوشحال هستند و رضایت کافی از زیبایی چاقی شان دارند.

8 کشوری که اضافه وزن و چاقی در آن نماد زیبایی می باشد

1. یونان

در این کشور مردم آرامش عجیبی دارند و هیچ گاه برای چیزی عجله نمی کنند. آن ها به طرز عجیبی عاشق خانم های درشت هستند و اگر به تاریخچه این کشور نگاه کنیم، می بینیم که اصلا تاریخ آرامی نداشته است و مدام در جنگ بوده است اما امروزه قضیه کاملا برعکس شده است. آن ها اعتقاد دارند که هر چیز کاملی زیباست و چاقی را نیز یک نوع کامل بودن می دانند. آن ها معتقدند که شخصی زیبا و سالم است که شکم داشته باشد.

2. مکزیک

خانم های مکزیکی به دلیل چشمان جذاب به زیبایی معروف هستند. پر بودن بدن نیز یکی دیگر از عناصر زیبایی برای مردم این کشور محسوب می شود و تاریخ کشور مکزیک نشان می دهد که این کشور در گذشته اصلا جو آرامی نداشته و بسیاری از اوقات با قحطی و کمبود غذا روبرو بوده است. به همین دلیل اکنون که تمام آن قحطی ها تمام شده است، مردم مایل هستند تا جایی که می توانند غذا بخورند و آن ها چاق بودن و غذا خوردن را نشانه سلامتی می دانند .

فست فود ها و غذا های فراوری شده با چربی های ترانس نیز در این کشور بسیار پرطرفدار است.

در مکزیک مشکل چاقی بسیار رایج است اما ظاهرا خود این مردم با چاقی مشکلی ندارند.

3. افغانستان

مردم افغانستان بر این موضوع باور دارند که خانم های چاق توانایی به دنیا آوردن نوزادان سالم تر را دارند . این کشور اقلیم بسیار نامطبوعی دارند و وضعیت اقتصادی مردم آن اصلا خوب نیست و به همین دلیل آن ها علت مرگ و میر مردم خودشان را لاغری می دانند و همیشه طرفدار چاقی می باشند.

4. ساموآ

جزیره ساموآ بسیار زیبا و شگفت انگیز است و برعکس اینکه مردم آن قشر ضعیف محسوب می شوند. مردم ساموآ تا جایی که بتوانند از خوردن دست نمی کشند. آنها سعی می کنند که پرخوری و دریافت کالری اضافه را به یک ژن در خود تبدیل کنند و بدن آن ها در صورتی جذاب خواهد بود که چاق باشند.

در نیم قرن گذشته بیشتر غذا های فرآوری شده ، غذاهای فراوری با چربی بالا به ساموآ فرستاده شده است و پس به همین دلیل روزانه به افراد چاق این کشور اضافه می شود و آن ها این چاقی را مظهر زیبایی و جذابیت می دانند.

5. آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کشور شلوغ و پرجمعیتی می باشد و در این کشور فقر و بیماری زیادی وجود دارد. بسیاری از مردم این کشور از بیماری ایدز رنج می برند و به دلیل همین مسائل آنها فردی را سالم و جذاب می دانند که اصلا لاغر نباشد.

6. عربستان صعودی

در عربستان صعودی مردم این گونه باور دارند که چاقی یکی از نشانه های سلامت و وضعیت خوب اجتماعی است و علاوه بر آن چاقی را یکی از ویژگی های مثبت می دانند که افراد خوش خلق دارا هستند. در این کشور مصرف فست فود تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است و در نتیجه مشکل چاقی بسیازر شایع شده است.

عربستان صعودی اصلا با ورزش میانه خوبی ندارد و خانم ها نیز به هیچ وجه ورزش نمی کنند و به تازگی بعضی از افراد سعی دارند که باشگاه های ورزشی را برای خانم ها بسازند اما خانم ها خودشان از موضوع ورزش نکردن ناراحت نیستند و اصلا در مورد کاهش وزن فکر نمی کنند، حتی بعضی از آنها از عضله ای بودن و کم شدن چربی ها ترس دارند.

آمار ها نشان می دهد که 74 درصد از خانم های صعودی از وزن خود راضی هستند و اصلا تمایلی به تغییر ظاهر کنونی خود ندارند.

7. امارات

همانطور که می دانید این کشور از لحاظ مالی در جایگاه بسیار عالی و مرفهی قرار دارد . زمانی که به مدل ها و بلاگر های مربوط به امارات در برنامه هایی مثل اینستاگرام نگاه می کنیم تا حدودی با سلیقه مردم این کشور در مورد ظاهر و اندامشان آشنا می شویم . آن ها پر بودن بدن را کاملا مساوی با سلامتی فرد می دانند اما اصلا برایشان مهم نیست که این پر بودن با عضله باشد یا با چربی .

شکم داشتن در امارات کاملا طبیعی بوده و گاهی اوقات نشانه زیبایی نیز هست. طبق آمارهای گرفته شده حدود 75 درصد از مردم در امارات از وضعیت اندامی خود راضی هستند و به هیچ وجه به تغییر و یا کاهش وزن فکر نمی کنند . جالب اینجاست که فقط 30 درصد از این مردم دارای وزن طبیعی می باشند.

 8. برزیل

در این کشور عقاید به این گونه است که اگر خانمی دارای هیکل بزرگ نباشد، باید برای این کار تلاش کند و در واقع این موضوع یکی از نشانه های زیبایی و سلامتی در زنان می باشد و آنها بالای صد کیلو بودن را جذاب می دانند و این موضع اصلا برای کسی آزاردهنده نیست . برزیلی ها چه زن و چه مرد کاملا به اندام خود مغرور هستند و به زیبایی آن افتخار می کنند و هرگز تمایلی به تغییر آن ندارند، مگر اینکه لاغر باشند.

در واقع چاق بودن ریشه در تاریخ این کشور دارد ، مردم برزیل قبل از رسیدن به رفاه کنونی خود، به دلیل مشکلات اقتصادی در گذشته سعی دارند تا جایی که می توانند از غذا های سالم و مغذی و پر کالری استفاده کنند و این کار را برای نیرو و انرژی برای انجام کارهای سخت انجام می دهند . تمام غذا های آنان نیز باید طعم دار باشد وگرنه هرگز به خوردن آن راضی نخواهند شد.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما