بهارانه کتاب در کتابفروشی های منتخب استان سمنان

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۰۱۹۱
بهارانه کتاب در کتابفروشی های منتخب استان سمنان
سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها در قالب طرح بهارانه کتاب با مشارکت ۹ کتابفروشی در استان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ شمسی ضحی دوست محمدیان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: طرح بهارانه کتاب  امسال با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل ها» از دیروز ۲۰ اردیبهشت همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد و تا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت در کتابفروشی های عضو طرح در استان سمنان ادامه دارد.
شمسی ضحی دوست محمدیان گفت: ۹ کتابفروشی استان سمنان در طرح بهارانه کتاب مشارکت می‌کنند که  ۶ کتابفروشی در سمنان شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، و اشراق،  دو کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و یک کتابفروشی شهر کتاب در دامغان در طرح بهارانه کتاب می شوند.
سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود:  علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف  تا سقف خرید یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از کتاب ‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز