معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

ثبت‌نام تور در خدمات مسافرتی دفاتر ممنوع است

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۰۵۴۷
ثبت‌نام تور در خدمات مسافرتی دفاتر ممنوع است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی این استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند اما همچنان ثبت‌نام تور در این دفاتر ممنوع است.

به گزارش برنا از اراک، بهروز اکرمی  در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک افزود: بازگشایی موسسات فرهنگی، هنری و مطالعاتی استان منوط به بررسی اداره کل ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و دبیرخانه ستاد استانی است که تصمیم‌گیری لازم در این خصوص هفته آتی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان مرکزی حمایت قضایی و انتظامی لازم را از ضابطان شبکه بهداشت این استان داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: شهرداری اراک باید نسبت به تعویق اجاره غرفه‌های مسافربری شرکت‌های مسافری مستقر در پایانه‌های مسافری این شهر اقدام کند.

اکرمی اظهار داشت: نگرانی‌هایی در خصوص برخی افراد از سایر استان‌ها برای صیفی‌کاری یا سایر کشت‌ها در استان وجود دارد که فعالیت این افراد منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آیین شب‌های قدر در شهرهایی که نمازجمعه اقامه می‌شود با مسوولیت امام جمعه، فرماندار و رییس شبکه بهداشت آن شهرستان باید تصمیم‌گیری و اگر مقرر به برگزاری شد، حضور افراد کنترل شده و محدود باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز