مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ؛

۷۵ درصد مصوبات نشست‌های ستاد ساماندهی جوانان اجرایی شده است

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۱۳۱۰
۷۵ درصد مصوبات نشست‌های ستاد ساماندهی جوانان اجرایی شده است
 مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : از مهم‌ترین اهداف نشست‌های ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی، تصمیم گیری، سیاست‌گذاری و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان است.

 عابد حقدادی اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی، برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان باید بیشتر در قالب فضای مجازی و فعالیت‌های خانگی انجام شود.

وی  افزود: مقرر شده در سال جاری، در اجرای برنامه‌های حوزه جوانان از ظرفیت سمن‌ها و بر اساس شاخص‌ها بهره‌گیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: موازی کاری‌ دستگاه‌های اجرایی و عرضه محوری به جای غنی‌سازی و کیفیت بخشی از جمله مشکلات برنامه‌ریزی در حوزه جوانان است.

حقدادی تصریح کرد: تقویت فرهنگ کتابخوانی، برنامه‌های دینی و مذهبی، برگزاری اردوهای جهادی، زیارتی، سیاحتی، علمی و گردشگری، پرهیز از برگزاری دوره‌های تقویتی و درسی در ایام فراغت، برگزاری دوره‌های مناسب اوقات فراغت در فضای مجازی با شعار ماندن در خانه و افزایش نشاط اجتماعی، توجه ویژه به غنی سازی اوقات فراغت روستائیان و زنان و دختران جوان، برگزاری آیین‌های مذهبی و معنوی از طریق فضای مجازی و بهره‌گیری از  ظرفیت روحانیون جوان، معرفی بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که باید با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان در راستای افزایش نشاط اجتماعی و گذران اوقات فراغت جوانان به ویژه در این برهه زمانی خاص انجام داد.

 وی ضمن تقدیر از اقدامات موثر سمن‌های جوانان در مقابله با بیماری کرونا نیز گفت: سال گذشته میانگین اجرای مصوبات نشست‌های ستاد ساماندهی جوانان ۷۵درصد بوده و ۲۵درصد مصوبات نیز به دلایل گوناگون در استان اجرایی نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: سال گذشته در شهرستان‌ها نیز ۸۳درصد مصوبات نشست ستاد ساماندهی امور جوانان تحقق یافت و میانگین حضور فرمانداران در شهرستان‌ها نیز ۷۵ درصد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز