شهادت سفید پوشان دریا دل داغی بر جان مردم ایران / شهادت فرزند شهرستان نهنبدان قهرمان غواص جهان در کنارک

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۱۶۱۸
شهادت سفید پوشان دریا دل داغی بر جان مردم ایران /  شهادت فرزند شهرستان نهنبدان قهرمان غواص جهان در کنارک
استاندار خراسان جنوبی با صدور پیام تسلیت گفت: شهادت جمعی از دریادلان سپیدپوش و غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، غم سنگینی را بر دل‌ها نشاند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان بیان کرد: دلاورمردان نیروی دریایی در دفاع از مرزهای آبی کشور همواره چون نگینی درخشیده‌اند و تاریخ پرافتخار کشورمان هیچ گاه رشادت‌های این فرزندان غیور خود را فراموش نخواهد کرد.

وی گفت: اینجانب شهادت این دریادلان و به ویژه شهید والامقام محمد اردونی که از خطه شهیدپرور خراسان جنوبی در حادثه ناوچه کنارک به لقاء ا... پیوست را  به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، دلاورمردان ارتش جمهوی اسلامی ایران، مردم داغدار استان و به خصوص خانواده این شهید عزیز تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و برای خانواده معظمش صبر و اجر مسألت دارم.

روز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند و شماری نیز مجروح شدند.

پیکر ۱۹ شهید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سانحه دریایی شناور کنارک به شهادت رسیدند، امروز (سه‌شنبه) در منطقه سوم دریایی کنارک تشییع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز