اعتماد مقام عالی دولت در استان به سمن ها / شکل‌گیری فضای تفاهم و همفکری در رزمایش مهربانی

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۱۷۲۹
اعتماد مقام عالی دولت در استان به سمن ها /  شکل‌گیری فضای تفاهم و همفکری در رزمایش مهربانی
بی تردید نقش موثر و سازنده ی نماینده سازمان های مردم نهاد استان، همه ی دبیران و اعضای محترم سمن ها در شکل‌گیری فضای تفاهم و همفکری در روزهای اخیر جلوه بارزی از تعامل و هم‌افزایی در مسیر کمک مومنانه و رزمایش بزرگ مهربانی بود که جای سپاس و قدردانی مضاعف دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، در چند روز گذشته در رزمایش مومنانه ومواسات استاندار دستوری مبنی بر به کارگیری از نیروی های مردمی و سازمان های مردم را صادر کرد که اعتمادسازی مسئولان و شخص معتمدیان به سمن ها را به همراه داشت.

در همین راستان رئیس مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی پیام تشکر نوشت که متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای معتمدیان

استاندار محترم خراسان جنوبی

با عرض سلام و احترام

برخود فرض می‌دانم از حسن نیت و اعتماد جنابعالی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. بی شک حسن نظر جنابعالی به سازمان‌های مردم نهاد بار مسئولیت را به ویژه در این برهه حساس سنگین تر کرده و عزم ما را برای تداوم فعالیت در این عرصه سترگ که نقشی بی همتا در شکوفایی و اعتلای میهن اسلامی دارد، راسخ تر می کند.

بی تردید نقش موثر و سازنده ی  نماینده سازمان های مردم نهاد استان، همه ی دبیران و اعضای محترم سمن ها در شکل‌گیری فضای تفاهم و همفکری در روزهای اخیر جلوه بارزی از تعامل و هم‌افزایی در مسیر کمک مومنانه و رزمایش بزرگ مهربانی بود که جای سپاس و قدردانی مضاعف دارد.

ایمان دارم که با عنایت ویژه مقام عالی دولت تدبیر و امید و نیز با تلاش و همدلی بیش از پیش فرزندان این آب و خاک، آینده‌ای روشن در انتظار  جوانان استان خواهد بود.

با احترام فراوان، سیدآبادی

رئیس مجمع جوانان خراسان جنوبی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز