مدیر خانه جوانان سمنان بیان کرد:

جمع آوری و آماده سازی ۲۰۰ بسته معیشتی در خانه جوانان سمنان

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۱۸۵۳
جمع آوری و آماده سازی ۲۰۰ بسته معیشتی در خانه جوانان سمنان
مدیر خانه جوانان سمنان از مشارکت حداکثری سمن های جوانان استان در رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه و جمع آوری و آماده سازی 200 بسته معیشتی در خانه جوانان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، امیرحسین سلاخ، مدیر خانه جوانان سمنان از مشارکت حداکثری سمن های جوانان استان در رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه و جمع آوری و آماده سازی 200 بسته معیشتی در خانه جوانان سمنان خبر داد.

سلاخ در این خصوص بیان داشت: با دستور وزیر ورزش و جوانان به منظور شروع رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه، خانه جوانان سمنان نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان ضمن آماده سازی و تبلیغات محیطی، همه روزه آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی و سمن های جوانان بوده و با گذشت حدود 19 روز، توانستیم 200 بسته معیشتی جهت توزیع میان نیازمندان تهیه کنیم.

دبیر موسسه آینده سازان جوان قومس با اشاره به دیگر فعالیت های سمن های جوانان افزود: خانه جوانان سمنان محلی برای اشتراک ایده ها و اقدامات داوطلبانه سمن های جوانان است و به عنوان مثال به همت سمن های جوانان در ماه مبارک رمضان بیش از 5000 وعده غذای گرم در میان خانواده های محروم در سراسر استان توزیع شده که خانه های جوانان سمنان و شاهرود نیز در این امر مشارکت داشته اند.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز