رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین؛

همدلی مردم در بحران کرونا بار دیگر اتحاد ملت را  به نمایش گذاشت / کمک ۲میلیارد ریالی خیران سلامت در خمین

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۰۲۵۵۰
همدلی مردم در بحران کرونا بار دیگر اتحاد ملت را  به نمایش گذاشت / کمک ۲میلیارد ریالی خیران سلامت در خمین
رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: خیران سلامت این شهرستان ۲میلیارد ریال برای خرید تجهیزات حفاظت فردی کادر درمانی کمک کردند.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر مجتبی دیده‌دار افزود:۸۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به‌صورت نقدی در تامین وسایل حفاظت فردی است و بقیه به‌صورت اهدای ماسک، محلول ضدعفونی، تب سنج، پمپ سم پاش و مایحتاج ضدعفونی در اختیار حوزه سلامت قرار گرفته است. 
وی ادامه داد: کمک‌ خیران سلامت بین کادر درمانی  بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان توزیع شده است. 
رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین اضافه کرد: وزارت بهداشت، درمان و خدمات پزشکی ۴۰ میلیارد ریال برای مبارزه با ویروس کرونا به دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین تخصیص داده است.

دیده‌دار با قدردانی از شهروندان خمین در عمل به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه، ادامه داد: همدلی مردم در جریان بحران کرونا بار دیگر اتحاد و پیوست‌های ملت را  به نمایش گذاشت.
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به تحصیل ۳۹۸ دانشجو در پنج رشته پرستاری، فوریت‌های پزشکی، هوشبری، اتاق عمل و علوم آزمایشگاهی در دانشکده علوم پزشکی خمین، گفت: در زمان تعطیلی این دانشکده به‌دلیل شیوع ویروس کرونا ۱۱۰ درس به‌صورت مجازی به دانشجویان ارایه شد و استادان دانشکده به‌صورت آنلاین با دانشجویان در سامانه نوید در ارتباط هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین با بیان اینکه خدمات درمانی در بیمارستان امام خمینی(ره) خمین در زمان شیوع کرونا مانند گذشته ارایه شده است، اظهار داشت: مراجعه‌کنندگان به این مرکز درمانی ۲۸۴ هزار و ۵۷۵ خدمت درمانی پارسال دریافت کردند.
دیده‌دار دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: ۵۶ هزار و ۹۸۴ خدمت تخصصی، ۱۱ هزار و ۹۴۲ خدمات بستری و ۶ هزارمورد ام‌آرآی پارسال از سوی این دانشکده به مراجعه‌کنندگان ارایه شده است.
وی افزود: مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی خمین یک‌هزار و ۲۵۰ خدمت آزمایشگاهی، ۱۱۹ هزار و ۷۲۷ خدمت دارویی، ۲۱ هزار و ۱۵ خدمت در بخش رادیولوژی، ۱۰ هزار و ۳۱۳ خدمت در بخش سونوگرافی و چهار هزار خدمت در بخش سی تی اسکن دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز