استاندار مرکزی؛

برقراری تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها مهمترین وظیفه روابط‌عمومی‌ها است

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۲۶۷۳
برقراری تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها  مهمترین وظیفه روابط‌عمومی‌ها است
استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبشهت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی تاکید کرده است: هوشمندسازی روابط‌عمومی‌ها نیاز امروز جامعه ارتباطی کشور است چرا که تحقق این مهم می‌تواند ابن بخش مهم را پویاتر و به بازویی پرتوان در مسیر توسعه کشور تبدیل کند.

به گزارش برنا از اراک ، سید  علی آقازاده در این پیام که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار این رسانه قرار گرفت، افزوده است: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشور، بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است.

وی در این پیام اضافه کرده است: کار، تلاش و رشد و توسعه در دنیای بزرگ امروز، نیازمند دانستن زبان مشترکی است که بتواند تعاملی همه جانبه را در عرصه‌های مختلف میان سازمان‌ها، نهادها و جوامع متعدد برقرار سازد، هنری که قشری تاثیرگذار با عنوان فعالان عرصه روابط عمومی آن را بر عهده دارند.

استاندار مرکزی در این پیام آورده است: جهت‌دهی به برنامه‌ریزی‌های سازمانی مبتنی بر تعهد و مسوولیت اجتماعی با استفاده از تولید محتوای غنی، ایجاد رضایت دوسویه میان کارکنان و مخاطبین سازمان و برقراری تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها از مهمترین وظایف روابط‌عمومی‌ها به شمار می‌رود.

آقازاده در این پیام افزوده است: نقش آفرینی تاثیرگذار روابط عمومی‌ها در بحران‌هایی مانند سیل سال گذشته و بیماری کرونا در سال جاری و ایجاد زمینه تعامل میان مردم و مسوولان از یک سو و اطلاع‌رسانی صادقانه، به موقع و قابل توجه از اقدامات انجام شده و در دست انجام، که زمینه ساز افزایش اعتماد و همبستگی ملی است، قابل تقدیر است.

وی در این پیام بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه که برای ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت گفته و زحمات و تلاش‌های بیدریغ این قشر را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز