استاندار خبر داد:

صدور دستورالعمل برگزاری نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۰۲۷۱۳
صدور دستورالعمل برگزاری نماز عید فطر  و راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستورالعمل چگونگی برگزاری نماز عید فطر و روز قدس را در استان صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حسین کلانتری پس از نشست ستاد مقابله با پیشگیری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد اظهار کرد:  مردم استان در شب‌های احیا خوب عمل کردند و امیدواریم امشب هم مردم عمل به مانند شب‌های قبل به دستورالعمل‌ها توجه کنند.

وی به تصمیم‌گیری‌های امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: تصمیم گیری خوب در ستاد ملی در خصوص مراسم روز قدس بود که در همه شهرهایی که نماز جمعه برگزار می‌شود یعنی در شهرهای سفید در محل نماز جمعه برنامه روز قدس باشد و دستورالعمل‌ها هم رعایت شود هر چند که در هیچ کجا به مانند سال‌های قبل راهپیمایی نداریم.

این مسوول در خصوص نماز عید فطر هم گفت: تاکید شد مثل سال‌های قبل در مصلاهای بزرگ و به صورت گسترده برگزار نشود اما در مساجد محلات و در اماکن باز با رعایت پروتکل‌ها نماز عید فطر برپا شود.

وی در خصوص بستن پارک‌ها هم گفت: بنا به درخواست مردم که عده ای در پارک‌ها رعایت ماه رمضان را نکرده بودند تاکید داشتیم حرمت ماه رمضان رعایت شود.

استاندار در خصوص نگرانی از بابت استان خوزستان و حضور مسافر و مهمان از آن استان به استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: نگرانی‌هایی از بابت خوزستان داشتیم که منعکس کردیم و چهارمحال هم این نگرانی را دارد.

وی گفت: با توجه به شرایط در خواست کردیم و به تهران گزارش دادیم این چند روز مدیریت شود و استان با پیک مواجه نشود اما برنامه‌های کنترلی را انجام خواهیم داد و دنبال گرفتن پاسخ خود از مرکز هستیم.

این مسوول با توصیه به مردم استان گفت: استفاده از ماسک ضروری است و مردم خودشان اجباری کنند و در تجمعات شرکت نکنند و در رفت و آمدها مواظب باشند چرا که شرایط همسایه جنوبی مطلوب نیست

کلانتری خطاب به خبرنگاران گفت: از سایت ها و خبرنگاران انتظار داریم به مردم بگویید شرایط کنونی پایدار نیست و کرونا وجود دارد و مراقب باشیم به شرایط بدی گرفتار نشویم اگر قرار است با پیک مواجه نشویم و خطری تهدید نکند مردم همکاری داشته باشند تا شاهد سیر نزولی شیوع ویروس باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز