سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی؛

فعالیت‌ روابط عمومی ها بر اساس تحقیق و پژوهش انجام شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۳۰۸۸
فعالیت‌ روابط عمومی ها بر اساس تحقیق و پژوهش انجام شود
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: روابط عمومی زمانی می توانند در جامعه موفق عمل کنند که فعالیت‌های آن‌ها بر اساس تحقیق و پژوهش انجام شود.

به گزارش برنا از اراک فائزه عقیلی در نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی که با حضور استاندار برگزار شد  افزود: استفاده از روش‌های نوین کلید تبدیل روابط عمومی سنتی به الکترونیک و توسعه یافته‌ است.

وی افزود: در حال حاضر روابط عمومی های ما با شرایط ایده آل خود فاصله دارند که بر همین اساس باید از این حوزه ها حمایت های بیشتری صورت بگیرد و منابع مورد نیاز آنها تامین شود تا روابط عمومی ها بتوانند به دستاوردهای مدنظر خود دست پیدا کنند.

عقیلی با تاکید بر اینکه بحث روابط عمومی الکترونیک سال گذشته در دستور کار اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در این راستا، در سال گذشته دوره آموزشی خوبی برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان همراه بود و بازخورد خوبی هم داشت.

وی افزود: سعی داریم دور دوم این دوره آموزشی را در کنار سایر آموزش های خود از قبیل افکار سنجی در طول سال جاری برگزار کنیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، بستر این آموزش ها را به فضای مجازی انتقال دهیم.

عقیلی تصریح کرد: خوشبختانه شاهد اتحاد و همدلی خوبی بین همه روابط عمومی های استان بوده ایم و امیدواریم این همدلی و مشارکت در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز