مدیرکل ورزش و جوانان؛

فعالیت رشته های ورزشی انفرادی در استان مرکزی از سر گرفته شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۳۸۴۲
فعالیت رشته های ورزشی انفرادی در استان مرکزی از سر گرفته شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: فعالیت ۳۰ رشته ورزشی انفرادی این استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا از سر گرفته شد.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی گفت: کمیته فنی و نظارت بر اماکن ورزشی استان مرکزی با محوریت دبیرخانه هیأت پزشکی ورزشی فعال است و با  باشگاه‌دارانی که نکات و الزامات بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: تنیس روی میز، وزنه‌برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوارکاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت‌یابی، اسکی، پیاده ‌وی از رشته‌های ورزشی است که فعالیت آن‌ها در استان مرکزی از سر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: همچنین فعالیت رشته‌های ورزشی بازی های فکری، طناب‌زنی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی، ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی، غواصی، دارت، پتانگ و شطرنج در این استان آغاز شده است.

حقدادی اضافه کرد: ورزشگاه‌هایی که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا باید پیش از آغاز فعالیت، در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: فعالیت کمیته فنی و نظارت بر اماکن ورزشی با بازرسی باشگاه‌ها و ورزشگاه‌های استان مرکزی از اسفندماه پارسال آغاز شد و هفت ورزشگاه نیز به دلیل بی توجهی به مصوبات ابلاغی مهر و موم شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا در ورزش، فعالیت باشگاه‌های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سراسر کشور مجاز اعلام شده است.

 

نظر شما