مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با برنا خبرداد؛

به دنبال توسعه ورزش همگانی با شهرداری اراک هستیم

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۰۳۸۶۸
 به منظور تقویت و توسعه ورزش همگانی شهر اراک، نشست مشترک شهردار اراک و مدیر کل ورزش و جوانان استان با همین موضوع برگزار شد. 

به گزارش برنا از اراک ، مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با برنا،  با اعلام این خبر گفت: همانگونه که انتظار می‌رفت خوشبختانه این جلسه با خروجی های مثبت و نتایج رضایت بخش پایان یافت.

عابد حقدادی بیان داشت: از آنجا که توسعه ورزش همگانی در سطح شهر و توجه به ورزش های محله محور از مهمترین دغدغه ها و اولویت‌های دو طرف گفتگو بود، رایزنی‌های لازم در زمینه بررسی چگونگی ارتقاء و نهادینه ساختن این گونه ورزش‌ها در میان مردم مناطق مختلف شهر به ویژه جوانان نوجوانان انجام شد.

وی افزود: در همین خصوص و با عنایت به تکمیل و بهره‌برداری دو سالن ورزشی در کوی علی بن ابیطالب(ع) و کوی ولیعصر(عج)اراک توسط شهرداری، مقرر گردید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده بهره برداران از این دو سالن صورت گیرد و علاوه بر این با همکاری هیئت‌های ورزش همگانی و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک، اقدامات لازم در راستای بهره وری هرچه بیشتر همشهریان از دو سالن مذکور عملیاتی شود.

به گفته حقدادی شهروندان ساکن در این دو منطقه کم برخوردار می‌توانند با پایین ترین تعرفه از امکانات سالن های ورزشی احداث شده بهره مند گردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ابراز داشت: حمایت همه جانبه از هیئت‌های ورزشی، بسترسازی برای پیشرفت قهرمانان ورزشی، تقویت حوزه ورزش قهرمانی و ورزش های همگانی، محورهای دیگر گفتگو در این جلسه بود که بر همین اساس اداره کل ورزش و جوانان استان موفق به دریافت قولهای مساعدی مبنی بر همکاری و همراهی شورای اسلامی و شهرداری اراک شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز