روند مطلوب مدیریت بیماری کرونا در استان سمنان

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۴۵۳۷
روند مطلوب مدیریت بیماری کرونا در استان سمنان
معاون استاندار سمنان با اشاره به مدیریت خوب بیماری کرونا در این استان گفت: در آینده نزدیک شاهد پایان این بیماری در استان سمنان هستیم .
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ خجسته پور در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان سمنان با اشاره به نزدیکی دوران پایان کرونا گفت: به موضوع پدافند غیر عامل برای کنترل تاثیرات منفی دوران پسا کرونا توجه ویژه شود.
وی با اشاره به مزایای طرح تحول سلامت گفت: اگر این طرح در دولت تدبیر و امید اجرا نمی شد امروز در مقابله با کرونا دچار مشکل می شدیم و مدیریت خوب این بیماری در حال حاضر نشان از مزایای بارز این طرح دارد.
خجسته پور افزود: تاکنون 75 درصد از طرح جامع پدافند غیر عامل استان سمنان تکمیل شده است و در آینده نزدیک نیز این طرح که نقشه راه عملکرد مدیران برای توجه به پدافند غیر عامل استان است تکمیل می شود.
چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در ارتباط ویدیو کنفرانسی با این جلسه گفت: باتوجه به کاهش بیماری کرونا در استان سمنان باید به مرور زمان و با رعایت موارد بهداشتی، جامعه به روند عادی خود بازگردد.
جندقی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این جلسه گفت: رعایت بهداشت فردی و اصول بهداشتی در دوران پسا کرونا باید همچنان رعایت شود و مردم نباید به هیچ وجه در رعایت دستورالعمل های بهداشتی سهل انگاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز