رصد مشکلات تولید در مرکز عارضه یابی

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۵۰۷۰
رصد مشکلات تولید در مرکز عارضه یابی
استاندار سمنان: با راه اندازی مرکز رصد و عارضه یابی مشکلات واحد های تولیدی، مشکلات این واحد ها بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آشناگر استاندار سمنان در جلسه کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استان گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا، راه اندازی مرکز رصد و عارضه یابی مشکلات واحد های تولیدی  برای بررسی مشکلات این واحد ها نقش موثری دارد.

اشناگر افزود :  مرکز عارضه یابی برای رصد مشکلات کارخانجات ایجاد می شود که بخشی از کارخانجاتی که با تمام ظرفیت کار نمی کنند و یا راکد هستند و یا قابلیت احیا ندارند را برای مشکلاتشان چاره اندیشی کنند .

استاندار سمنان با اشاره به مدیریت نقدینگی ها برای جهش تولید در این استان گفت: ساماندهی فعالیت های نوآورانه و کسب و کار های نوپا  و مشارکت پارک علم و فناوری در راه اندازی کارخانه های نوآری  در مدیریت و توسعه اقتصادی استان سمنان موثر است. 

آشناگر با اشاره به تصمیمات ملی برای تقویت بازار سرمایه گفت: تبلیغات مناسب  برای خرید صندوق های ETF که امروز آخرین مهلت خردید آن است  از دیگر مصوبات این جلسه بود.

استاندار سمنان هم چنین بر  آموزش و تبلیغات برای استفاده از نقدینگی مردم و هدایت در بازار سرمایه  برای توسعه اقتصادی استان سمنان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز