رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛

فهرست باشگاه های ورزشی خسارت دیده از کرونا به وزارت خانه ارجاع شده است

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۰۵۸۶۸
فهرست باشگاه های  ورزشی خسارت دیده از کرونا به وزارت خانه ارجاع شده است
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۸۵ باشگاه ورزشی بانوان این استان به دلیل شیوع کرونا و توقف فعالیت در سه ماه اخیر خسارت دیدند که فهرست این اماکن به وزارت ورزش و جوانان ارجاع شده است.

به گزارش برنا از اراک ، مهین علی بخشی  افزود: ۲۰۰ باشگاه ورزشی ۲ منظوره نیز در استان مرکزی وجود دارد که بانوان ساعاتی از روز را در این اماکن ورزش می‌کردندکه تعطیلی آن‌ها زیان جدی در پی داشته است.

وی بیان کرد: تاکنون اعتباری برای کمک به باشگاه‌های ورزشی بانوان آسیب دیده از بیماری کرونا در استان مرکزی پرداخت نشده و بسیاری از باشگاه‌داران برای جبران اجاره بهای مکان و پرداخت دستمزد مربیان و کارکنانشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند.

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه هنوز رقم نهایی خسارت وارده به باشگاه‌های ورزشی بانوان استان جمع‌بندی نشده است، اظهار داشت: با وجود تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی، بانوان ورزشکار استان مرکزی در ایام کرونا با رعایت نکات بهداشتی دست از تمرینات ورزشی خود برنداشته و در منازل اقدام به تمرینات مختلف می‌کنند.

علی‌بخشی تصریح کرد: ورزش و ارایه تمرینات ورزشی در فضای مجازی استان مرکزی همچنان توسط هیات‌ها و مربیان در رشته‌های مختلف ورزشی داغ است و این مهم بستری سهل برای ورزش همه اقشار در جامعه نیز فراهم کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز