سرپرست اداره کل هواشناسی استان چهارمحال وبختیاری خبر داد:

کوهرنگ، پربارش‌ترین نقطه استان

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۶۹۸۴
کوهرنگ، پربارش‌ترین نقطه استان
ایستگاه هواشناسی سرپرست ادره کل هواشناسی استان چهارمحال وبختیاری کفت: میزان بارش‌ها در استان چهارمحال و بختیاری در مقایسه با سال گذشته ۳۶ درصد کاهش پیدا کرده است .

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهران چراغ‌پور، سرپرست ادره کل هواشناسی استان چهارمحال وبختیاری از کاهش ۳۶ درصدی بارش‌ها در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت از اول مهرماه ۹۸ تا سوم خردادماه ۹۹ میانگین بارش در کل استان ۵۳۱ میلی‌متر به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

او افزود: بیشترین میزان بارش در ایستگاه هواشناسی کوهرنگ هزار و ۱۷۶ میلی‌متر به ثبت رسیده است در حالی که میزان بارش در همین بازه زمانی در سال گذشته در این ایستگاه دو هزار و ۱۴۱ میلی‌متر بوده و این نشان از کاهش ۴۵ درصدی بارش در این ایستگاه دارد.

چراغ‌پور، میانگین بارش بلندمدت در استان چهارمحال و بختیاری تا امروز را ۵۷۰ میلی‌متر اعلام و عنوان کرد: با در نظر گرفتن میزان بارش ۵۳۱ میلی‌متری تا امروز، این روند بیانگر کاهش ۷ درصدی بارش‌ها در استان نسبت به بلند مدت است.

او در پایان گفت: در شهرکرد نیز میزان بارش‌ها تاکنون ۲۶۵ میلی‌متر بوده که نسبت به سال گذشته که ۳۸۶ میلی‌متر بوده ۳۱ درصد کاهش پیدا کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز