تولید ماسک در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان سمنان

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۷۰۵۳
تولید ماسک در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان سمنان
مدیرکل فنی و حرفه ای استان سمنان: تاکنون بالغ بر ۳۰۰ هزار عدد ماسک،۶۰۰ دست لباس ایزوله پرستاری و کلاه در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای این استان تولید شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فاطمه منصوری گفت: با هدف رفع کمبود ماسک در بیمارستان ها و تامین نیاز جامعه برای مهار کرونا، ۱۰ کارگاه در سمنان، شاهرود، دامغان، میامی، شهمیرزاد و بیارجمند تجهیز و استریل شد و ۳۰۴ هزار و ۱۳۰ عدد ماسک، ۶۶۵ دست لباس ایزوله پرستاری و ۶۵ عدد کلاه با همکاری مربیان و مهارت آموزان به تولید رسید.

وی افزود: از این تعداد ۲۷۶ هزار و ۴۳۰ عدد ماسک توسط بخش دولتی و ۲۷ هزار و ۷۰۰ عدد ماسک توسط آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تولید شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان تصریح کرد: پنج هزار بسته شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و برگه آموزشی توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای بیارجمند، بسته بندی و در روستاهای این منطقه توزیع شد.

وی ابراز داشت: تعدادی از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای در سمنان و دامغان، و رئیس انجمن طراحی و دوخت شهرستان شاهرود به صورت مستقیم با در اختیار قرار دادن نیرو و امکانات خود در خط تولید ماسک و لباس ایزوله پرستاری مشارکت فعال داشتند.

منصوری گفت: مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد زیر نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان با همکاری سایر نهادها به طور متوسط روزانه ۶ هزار ماسک تولید می کنند و اختصاص فضا و تأمین تجهیزات و مواد مصرفی از جمله چرخ خیاطی، پارچه، اتو و کمک های نقدی از دیگر اقدام‌های این اداره کل در راستای کمک به شبکه سلامت کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز