مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

تخریب ۸۵ سازه و راه غیرمجاز در استان مرکزی

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۷۳۷۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ۵۸ سازه و راه غیرمجاز امسال در مسیر جاده‌های این استان تخریب شد.

به گزارش برنا از اراک ، علی زندی‌فر  افزود: ۱۷ بنا و محوطه حصارکشی شده به میزان ۲ هزار متر مربع که در دحدوده ۱۰۰ متری حریم راه‌ها شهرستان اراک قرار داشت، تخریب شده و ۱۰  راه دسترسی غیرمجاز در کنارگذر شمالی و سایر جاده‌های این شهرستان امسال بسته شده است.

وی ادامه داد: ۶  راه دسترسی غیرمجاز در شهرستان شازند نیز در این مدت بسته و ۲ محوطه حصارکشی غیرمجاز نیز در این شهرستان تخریب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی حاطرنشان کرد: پیگیری قلع و قمع هفت ساخت و ساز غیرمجاز که به حریم جاده‌های شهرستان شازند تجاوز دارد نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

زندی فرگفت: ۶ تابلو تبلیغاتی بزرگ مقیاس که بدون مجوز در حریم جاده‌های شهرستان فراهاننصب شده بود جمع‌آوری و به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان منتقل شد.

وی اظهار داشت: یک راه دسترسی غیرمجاز در شهرستان خمین امسال بسته  و با دستور مقام قضایی چهار ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده خمین - قورچی باشی تخریب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: جلوگیری از اجرای یک انشعاب غیرمجاز برق در شهرستان خنداب، تخریب ۲ ساخت و ساز غیرمجاز و بستن ۲ راه دسترسی غیرمجاز از دیگر اقدامات این اداره کل امسال در این شهرستان بوده‌است.

زندی‌فر افزود: ۲ سازه غیرمجاز در شهرستان دلیجان نیز در این مدت تخریب شده است و پیگیری رفع تجاوز ۲ ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده‌های شهرستان کمیجان در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی قرار دارد.

وی ادامه داد: حفظ و نگهداری جاده‌ها با توجه به اهمیت و نقش کلیدی آن‌ها در رشد، شکوفایی و توسعه کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی امری ضروری و انکار ناپذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با افزایش روز افزون وسایل نقلیه و توسعه مراکز جمعیتی، کشاورزی، صنعتی، عمرانی، رفاهی و مسکونی توسعه و بهسازی راه‌ها و ایجاد تسهیلات و امکانات جدید در کنار روند توسعه ای، تامین آسایش و ایمنی تردد استفاده‌کنندگان از راه را امری ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز