کشف ۱۰ خودرو احتکاری را در بیرجند توسط پلیس

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۷۸۱۵
کشف ۱۰ خودرو احتکاری را در بیرجند توسط پلیس
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ۱۰ خودرو سواری احتکار شده ایرانی و خارجی از ۲ منزل مسکونی در شهرستان بیرجند کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سردار مجید شجاع اظهار داشت: با توجه به آشفتگی‌های اخیر بازار خودرو و نوسان قیمت‌ها و اینکه افراد سودجو و فرصت‌طلب به امید دستیابی به سودهای کلان حاصل از این نوع معاملات اقدام به نگهداری خودروهای صفر کیلومتر و فاقد پلاک در پارکینگ‌های عمومی و انبارها و عدم عرضه آنها در بازار می‌کنند؛ موضوع به‌صورت ویژه توسط پلیس آگاهی استان پیگیری شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتکار خودرو در ۲ باب منزل مسکونی در شهرستان بیرجند موضوع را بررسی و محل احتکار خودروها را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضایی، ۲ منزل مسکونی بازرسی و ۶ سواری پژو، یک سواری کیاسراتو، یک سواری هایما، یک سواری ساندرو و یک پراید کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به کارشناسی‌های صورت گرفته و شرایط اعلامی درخصوص نحوه نگهداری خودرو از سوی وزارت صمت و التهابات موجود در بازار که موضوع از مصادیق جرم احتکار بوده و نظر به اهمیت موضوع و تاکید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر ممنوع بودن نگهداری این خودروها در محل‌های ذکر شده مراتب صورت‌جلسه و خودروها به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودروهای کشف‌ شده را بالغ ‌بر ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز