استاندار مرکزی؛

امکانات مطلوب برای توانمندی جوانان حاشیه شهر مهیا شود / اجرای طرح‌های شهری در اراک با سرعت و روند مطلوبی دنبال می‌شود 

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۷۸۵۶
امکانات مطلوب برای توانمندی جوانان حاشیه شهر مهیا شود /
اجرای طرح‌های شهری در اراک با سرعت و روند مطلوبی دنبال می‌شود 
استاندار مرکزی گفت: تقویت زیرساخت‌های لازم برای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه‌ای تکلیف مدیریت شهری است و این مهم در شهرداری اراک به خوبی دنبال می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در آیین افتتاح سه طرح مدیریت شهری اراک در سالن ورزشی شهید مسلمی در شهرک علی بن ابیطالب (ع)، افزود: جوانان مستعد و توانمندی در مناطق حاشیه‌نشین اراک وجود دارد که باید امکانات مطلوب برای توانمندی آنان مهیا شود و از ظرفیت مشارکت ساکنان در حل مشکلات به بهترین شکل بهره گرفته شود.

وی بیان کرد آسیب‌زایی در مناطق حاشیه‌نشین بالا است بنابراین نیاز است که مهارت‌ورزی و توانمندسازی در این مناطق آگاهانه دنبال شود که این مهم نیازمند ایجاد و بهبود زیرساخت‌ است و مدیریت شهری به عنوان مسئولیت اجتماعی این مهم را در اراک به صورت قابل قبولی پی گرفته است.

استاندار مرکزی ادامه داد: شهرداری اراک در یک سال اخیر اولویت برنامه‌های خود را تکمیل طرح‌های نیمه تمام قرار داده که این اقدام ارزشمند و جای تقدیر دارد چرا که این مهم از تضییع سرمایه‌ها جلوگیری کرده و در بازه زمانی قابل قبول امکان دسترسی مردم به خدمات مناسب‌تر را مهیا می‌کند.

آقازاده اظهار داشت: منطقه تفریحی گردشگری گردو اراک از مناطق مستعد و مورد اقبال مردم است که تکمیل آن به عنوان مطالبه‌ای بحق وجود دارد و باید هرچه سریعتر تکمیل شود

وی یادآور شد: در این راستا  ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار امسال از سوی شهرداری و استانداری در نظر گرفته شده و به زودی عملیات تکمیل آن آغاز می‌شود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: اجرای طرح‌های شهری در اراک با سرعت و روند مطلوبی دنبال می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که بسیاری از برنامه‌های شهری در سال جاری به نتیجه برسد.

آقازاده عنوان کرد: اتحاد، انسجام و همکاری خوب بین اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک با شهرداری این شهر موجب تسریع در روند اجرای طرح‌های مختلف شده و این مهم باید روز به روز تقویت شود.

وی بیان کرد: بودجه امسال شهرداری اراک هفت هزار میلیارد ریال است که با برنامه‌های پیش‌بینی شده امکان تحقق ۹ هزار میلیارد ریال درآمد در نهاد وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز