مدیرگروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان مرکزی؛

فعالیت تالارهای پذیرایی غیرقانونی است

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۸۴۱۵
فعالیت تالارهای پذیرایی غیرقانونی است
مدیرگروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان مرکزی با بیان اینکه تالارهای پذیرایی استان تا اطلاع ثانوی مجاز به فعالیت نیستند، گفت: فعالیت این اماکن بدون مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، حسن مهرعلی گفت: برای جلوگیری از فعالیت زیرزمینی تالار و رستوران‌ها طرح ضربتی بازرسی از این واحدها در برنامه بهداشت محیط استان قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: تاکنون گزارش مستندی از فعالیت تالار و رستوران‌ها ارایه نشده و در صورت مسجل شدن فعالیت این بخش خدماتی، اقامه دعوی در مراجع قضایی اعمال و واحد متخلف مهر و موم می‌شود.

مدیرگروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: طبق مصوبه ستاد، تالارهای پذیرایی به هیچ عنوان نمی‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند البته واحدهای صنفی غذای بیرون‌بر و رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

مهرعلی افزود: ۸۰ بازرس در استان در قالب ۴۰ تیم ۲ نفره بر تمامی ممنوعیت و محدودیت‌های ویروس کرونا در تمامی اصناف و خدمات را در نظارت دارند.

وی اظهار کرد: فعالیت سفره خانه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اولویت بازرسان است و این مهم با حساسیت بالا به علت ممنوعیت عرضه قلیان رصد می‌شود.

مدیرگروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: سامانه ۱۹۰ مرکز بهداشت استان مرکزی برای دریافت شکایات بهداشتی مردم به صورت شبانه روزی فعال است و رسیدگی به موارد شکایت در اولویت کار بازرسان بهداشتی استان قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز