سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۰۸:۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۹۴۷۷
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد
 "حسین فتحی " به عنوان سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مراسم معارفه و تکریم روسای جدید و سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با حضور «سیدضیاالدین شجاعی برهان» مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در این آیین اظهار کرد: با همراهی شرکای اجتماعی اقدامات لازم برای تثبیت اشتغال موجود و افزایش اشتغال پایدار، حسب شرایط حساس زمانی به عمل آورده و از طریق گسترش پژوهش و آموزش، شتاب لازم برای افزایش و توانمندی بخش تعاون و کاهش مشکلات آن‌ها به عمل خواهیم آورد.

حسین فتحی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت کاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در استان نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی گروه‌های آسیب پذیر در واحدهای تولیدی و صنعتی و تعاونی‌ها اهتمام لازم خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: از زحمات دکتر حسینی که انسانی شایسته، بافضیلت و مردم دار بوده و اقدامات قابل توجهی در حوزه کارگری و کارفرمایی انجام داده‌اند قدردانی می‌کنیم.

گفتنی است؛ «حسین فتحی» در سوابق مدیریتی خود ریاست خدمات اشتغال، ریاست اداره حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و معاون روابط کار این اداره کل را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز