سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان مرکزی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۰۹۵۸۸
برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)  در استان مرکزی 
برگزار می‌شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: برنامه‌های سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و نیز قیام ۱۵ خرداد در این استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، حجت‌الاسلام عباس دانشی افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های سالگرد امام خمینی(ره) در روز ۱۴ خرداد و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد نسبت به سال‌های گذشته محدودتر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه سی‌ویکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و با سخنرانی سخنرانان و واعظان استانی در تمامی مصلی‌های مراکز شهرستان‌های ۱۲ گانه استان مرکزی می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: برنامه گرامیداشت سی‌ویکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اراک از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان و با سخنرانی آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در مصلی بیت‌المقدس این شهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام دانشی اظهار داشت: روز ۱۴ خرداد نیز  راس ساعت هشت صبح موتورسواران عضو هیات این رشته  از میدان انقلاب اراک به سمت شهر خمین و بیت تاریخی امام راحل رژه می‌روند و آیین اصلی و رسمی سی‌ویکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نیز از ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بیت تاریخی امام برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ایام ارتحال امام فرصتی برای انتقال اندیشه های ناب آن حضرت، رفتار، منش، زندگانی و ابعاد گوناگون زندگی آن شخصیت فرزانه به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه آثار و بازتاب اندیشه‌های امام خمینی (ره) در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دنیا متبلور است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با تحقق انقلاب اسلامی ایران، اسلام را احیا و به دنیا عرضه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز