اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات کارگروه ستاد رفع موانع تولید استان

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۹۸۱۷
اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات کارگروه ستاد رفع موانع تولید استان
معاون سازمان صمت استان سمنان : ۷۵ درصداز مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرامرز محبوبی در ششمین نشست کارشناسی زیرکارگروه رفع موانع تولید استان گفت: تا کنون مشکلات یکهزار و  ۵۵واحد تولیدی در جلسات این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است که در جهت رفع موانع ۲ هزار و ۲۵۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسید.
وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل،  ۱۴ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۵ درصد مربوط به امور زیربنایی، ۲۸ درصد مربوط به تعیین تکلیف تسهیلات، ۱۲ درصد مربوط به تامین مالی، ۱۷ درصد مربوط به تامین اجتماعی و بقیه سایرمسایل است که ۷۵ درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی صنعتی استان در این جلسه خبر داد و اظهار داشت: در این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و خدمات‌رسان در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار شد، پس از بحث و بررسی، مصوبات جلسه جهت طرح در کارگروه اصلی ستاد تسهیل جمع بندی شد.
محبوبی اظهار داشت: در این جلسه که بنا به درخواست واحدهای تولیدی جهت طرح مشکلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شد، مسایل و مشکلات بانکی، مالیاتی، زیربنایی و اجرایی پنج واحد تولیدی مربوط به شهرستانهای سمنان ، شاهرود ، دامغان و مهدیشهر بررسی شد.
یک هزار و ۸۴۱ واحد صنعتی با سرمایه گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر در استان سمنان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز