مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک در گفتگو با برنا؛

شانس بسیار بالای برای صعود داریم / برخی باشگاه ها برای فرار از پرداخت تعهدات خود به بازیکنان در صدد لغو مسابقات لیگ هستند

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۰۰۰۴
شانس بسیار بالای برای صعود داریم / برخی باشگاه ها برای فرار از پرداخت تعهدات خود به بازیکنان در صدد لغو مسابقات لیگ هستند
 مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت : همه ارکان این مجموعه با انگیزه مضاعف و روحیه بالا آماده شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند‌.

به گزارش برنا از اراک ، حمید محرابی در گفتگوی اختصاصی با برنا بیان داشت : با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه ها و فعالیت های ورزشی در کشور و به تبع آن در استان ،  تمرینات بازیکنان تیم آلومینیوم اراک تحت نظر و با ارائه برنامه روزانه در فضای مجازی و ارتباط تصویری از سوی کادر فنی و مربیان ، تمرینات انفرادی بازیکنان انجام میشد.

وی افزود : با توجه به اینکه نمی توان تمرینات انفرادی را جایگزین تمرینات تکنیکی ، تاکتیکی و گروهی کرد از این رو با موافقت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ، یک فرصت زمانی یکماهه برای تمرین مجدد بازیکنان تیم  ها داده شد تا اعضا بتوانند آمادگی لازم را برای برگزاری مسابقات کسب کنند .

محرابی تصریح کرد : از زمانی که سازمان لیگ اجازه فعالیت و تمرین مجدد اعضای تیم باشگاه ها را اعلام کرد ، با تعامل و همکاری هیات پزشکی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و کمیته پزشکی باشگاه طی یک فراخوان از تمامی کادر فنی ، مربیان و بازیکنان و تمام‌عوامل باشگاه تست کرونا گرفته شد که نتایج تمامی تست ها منفی اعلام شد .

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک با بیان اینکه تمرینات گروهی تیم به صورت رسمی از پنجم خردادماه آغاز شده است ، گفت : باشگاه آلومینیوم اراک در نخستین روز برگزاری مسابقات در چهارم تیرماه سال جاری، میزبان تیم علم و ادب تبریز است و بازی بعدی تیم نیز با تیم قشقایی شیراز می باشد.

محرابی اظهار داشت : تاکنون برنامه قطعی مسابقات به مدیریت باشگاه اعلام نشده اما احتمالا برگزاری بازی های تیم هر پنج روز یکبار انجام می شود که با این روند در مجموع ۸ بازی لیگ. ، طی ۴۰روز به پایان می رسد.

وی ادامه داد : بر اساس فراخوانی که از سوی کادر فنی اعلام شده بود از ۵ تا ۲۸ خردادماه ،  آلومینیوم چهار بازی تدارکاتی با تیم های سپاهان در اصفهان ، به صورت  رفت و برگشت با تیم پیکان و یک بازی هم با خیبر خرم آباد انجام شود که به تازگی اعلام شده که انجام بازی های تدارکاتی تعطیل و باید تعیین تکلیف شود .

محرابی بیان داشت : با توجه به اینکه دستور  لغو  برگزاری بازی های تدارکاتی مختص تمامی تیم ها است ، چنانچه اجازه برگزاری از سوی سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا داده نشود نمی توان اعتراض کرد.

وی افزود : بر اساس شنیده ها ، دو یا سه تیم اعلام کردند که در مرحله دوم برخی از اعضای تیم تست کرونای آنها مثبت اعلام شده که سازمان لیگ خواستار ارسال مدارک و مستندات پزشکی از سوی این تیم ها شده که تاکنون این اقدام انجام نشده است و حال باید دید آیا این اتفاق حادث شده یا صرفا این موضوع مطرح شده که برگزاری مسابقات را تحت الشعاع قرار دهند .

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی باشگاه آلومینیوم اراک ضمن تقدیر از کادر درمان و مسئولین استان به واسطه کنترل و مهار بیماری کرونا گفت : باشگاه آلومینیوم اراک آمادگی کامل دارد که با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات لیگ برگزار شود و با توجه به اینکه  آلومینیوم از ۸ بازی لیگ میزبان ۵ مسابقه است که این شرایط ویژه و یک فرصت استثنایی  برای استان به شمار می رود چرا که آلومینیوم اراک بازی های خود را با تیم های صدر جدولی به غیر از مس انجام داده و مابقی بازی ها  با تیم های پایین جدولی است هرچند نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و باید به تک تک بازی ها به چشم فینال نگاه کنیم.

 محرابی تاکید کرد : سلامت کادر فنی، مربیان ، بازیکنان و عوامل باشگاه در اولویت قرار دارد اما انتظار می رود که برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گیرد .

وی ادامه داد : به نظر می رسد که برخی باشگاه ها به منظور فرار از پرداخت تعهدات خود به بازیکنان در صدد لغو مسابقات لیگ هستند و خیلی هم رضایت خدا را مد نظر قرار نمی دهند اما همان تیم های لیگ برتر که ادعا دارند که لغو مسابقات به واسطه سلامت بازیکنان و عوامل باشگاه و کادر مربیان است متعهد شوند که تمام مبالغ را پرداخت کنند و سپس اقدام به تعطیلی لیگ برتر کنند .

محرابی اظهار داشت : شرایط در لیگ برتر و لیگ یک متفاوت است چرا که در لیگ برتر یک و دو تیم صعود می کنند و این در حالی است که در لیگ یک ، هفت تیم قابلیت صعود دارد و منصفانه نیست این شانس بزرگ از باشگاه آلومینیوم گرفته شود چرا که تیم ما دو امتیاز اختلاف با تیم صدر جدول که مس رفسنجان است دارد و با منطقه صعود یک اختلاف امتیاز دارد.

وی افزود : تیم مس رفسنجان پنج بازی با تیم های صدر جدولی دارد که کار را برای این تیم دشوار می کند و این در حالی است که تیم آلومینیوم از هشت بازی ، پنج باز در خانه و با تیم های قعر جدولی دارد و بازیکنان نیز به لحاظ شرایط روحی ، روانی و جسمانی آمادگی کامل را دارند و از این رو شانس بسیار بالایی برای صعود باشگاه آلومینیوم اراک وجود دارد .

 

خبرنگار: آزاده عباسی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز