معاون بهداشتی وزیر بهداشت بیان کرد:

مهار بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۰۳۵۰
مهار بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی
معاون بهداشتی وزیر بهداشت : مردم دستور العمل های بهداشتی را رعایت نکنند، موج دیگری از بیماری کرونا شیوع پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت : پیک دوم بیماری کرونا در صورتی وجود خواهد داشت که مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند.

 رییسی در سفر به سمنان گفت : پیش بینی ما این است استان هایی که پیک اصلی را عبور کردند اگر  موج دومی باشد، نتیجه رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی است. 


وی با بیان اینکه بازگشایی ها برای رونق کسب و کار صورت گرفت ، تصریح کرد : در کسب وکارها حتما بایستی فاصله گذاری ها رعایت شود.


معاون وزیر بهداشت بر استفاده از ماسک تاکیدکرد و گفت :  مردم باید در تجمع ها  و مکان های عمومی از ماسک استفاده کنند و اگر این مهم محقق شود پیک آنچنانی نخواهیم داشت و اگر اصول بهداشتی رعایت نشود قطعا بیماری شیوع پیدا می کند.

معاون وزیر بهداشت  گفت : قطعا مداس از اول مهر ماه بازگشایی خواهند شد و این باز گشایی براساس دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  است که به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

رییسی گفت : البته باید زیرساخت های الکترونیکی لازم برای آموزش های از راه دور در کشور پیش بینی شود که در صورت نیاز به تعطیلی مجدد مدارس از این زیر ساخت ها استفاده کنیم. 


معاون وزیر بهداشت تاکید کرد : ویروس کرونا ضعیف نشده است ، همچنان وجود دارد و ما باید با زندگی با این ویروس را ادامه دهیم.

رییسی برای شرکت در مراسم اجرای طرح کشوری هر خانه یک پایگاه سلامت به سمنان سفر کرده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز