رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک؛

سه شهرستان استان مرکزی از وضعیت سفید خارج شدند

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۱۱۲۸۴
سه شهرستان استان مرکزی از وضعیت سفید خارج شدند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از زرد شدن وضعیت شهرستان‌های تفرش، محلات و فراهان از نظر شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: این ویروس مهار نشده و همچنان خطر آفرین است و به طور یقین دست کشیدن از رعایت نکات بهداشتی پیک دوباره آن را در جامعه به همراه خواهد داشت.

به گزارش برنا از اراک،   دکترسیدمحمد جمالیان افزود: این سه شهرستان در تقسیم بندی‌های قبل به عنوان مناطق سفید اعلام شده بودند ولی با وجود هشدارها و تاکیدهایی که در این زمینه شد، وضعیت آنها دوباره زرد شده است.

وی با بیان اینکه حالت زرد وضعیتی شکننده دارد و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی شرایط سفید را از بین می‌برد، اظهارداشت: شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های دلیجان، کمیجان، آشتیان، خنداب، زرندیه و شازند به‌گونه‌ای است که این مناطق در آخرین تقسیم بندی وضعیت شهرهای استان، در وضعیت سفید قرار دارند.

وی بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت:در اولین روزهای شیوع کرونا در استان مرکزی، شهرستان دلیجان از جمله شهرهای درگیر با این ویروس بود که در وضعیت خطر قرار داشت ولی با تلاش‌های مسئولان و کادر بهداشت و درمان به خصوص با همت مردم روزهای سخت پشت سر گذاشته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرستان کمیجان نیز در دوره‌ای در شرایط سختی از لحاظ پیک ویروس کرونا ویروس به سر می‌برد که هم‌اکنون شرایط خوبی دارد و جز‍‍‌و شهرستان های سفید محسوب می شود که جا دارد، از تمامی پرسنل، مسئولان و مردم شهرستان قدردانی شود.

دکتر جمالیان افزود: موفقیت و کسب نتایج مطلوب حاصل نمی‌شود مگر با تلاش، پشتکار، مدیریت، اتحاد و همدلی که این مهم دراستان مرکزی دور از دست رس نیست.

 

نظر شما