در جلسه استاندار با دکتر نوبخت مصوب شد؛

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی استان مرکزی

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۱۲۹۵
اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی استان مرکزی
استاندار مرکزی گفت: برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره ورزشی استان، ۵ میلیارد تومان اعتبار ملی اختصاص می‌یابد.

به گزارش برنا از  اراک ، سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه با دکتر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، بیان کرد: در این جلسه موضوع باقیمانده اعتبارات سیلاب فروردین ماه سال ۹۸ بررسی و تعیین تکلیف شد.

وی با اشاره به رایزنی جهت اختصاص منابع لازم برای اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک، افزود: در این جلسه افزایش اعتبار مورد نیاز پروژه بیمارستان تا ۱۰۰ میلیارد تومان در سال جاری مورد موافقت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور قرار گرفت، همچنین مقرر شد که وضعیت پیشرفت این پروژه هر دو هفته یکبار با حضور استاندار مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان و رییس کل دادگستری استان بررسی شود و البته جلسات هفتگی این پروژه با حضور مسئولان امر برقرار است تا این پروژه خردادماه ۱۴۰۰ به افتتاح برسد.

استاندار مرکزی با اشاره به قول مساعد دکتر نوبخت برای اختصاص پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه های ورزشی استان گفت: با پرداخت این پنج میلیارد تومان نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان پروژه تا پایان سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

آقازاده تصریح کرد: در این جلسه دستور پرداخت اولین قسط برای احداث مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد به مبلغ ۱۲.۵ میلیارد تومان داده شد. برای این پروژه زمین توسط استانداری مرکزی تهیه شده که هزینه کلی پروژه ۷۰ میلیارد تومان است که نیمی از آن توسط دولت پرداخت می‌شود که دستور پرداخت قسط اول صادر نیز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز