فرمانده انتظامی :

سارق پارکینیگ‌ مجتمع‌های مسکونی اراک دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۱۴۰۱
سارق  پارکینیگ‌ مجتمع‌های مسکونی اراک دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: سارق حرفه‌ای که از پارکینگ‌های مجتمع‌های مسکونی این شهرستان سرقت می‌کرد، شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر شد.

به گزارش برنا از اراک ، سرهنگ امیر مختاری افزود: گزارش‌هایی از سرقت دوچرخه از مجتمع‌های مسکونی در اراک دریافت شد که این مهم مورد بررسی تخصصی قرار گرفت و تیم تجسس انتظامی فعال شد.
وی بیان کرد: با به کارگیری شگردهای پلیسی و در روند تحقیقات، ماموران کلانتری ۱۳ حافظیه شهرستان اراک، سرنخ هایی از سارقی سابقه‌دار در این راستا به دست آوردند و مشخص شد که این سارق با شگرد تغییر ماهیت و جابه‌جایی قطعات دوچرخه‌های سرقتی، وارد مجتمع‌های مسکونی شده و اقدام به ربودن اموال مردم می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات پلیس، این فرد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در این خصوص شماری دوچرخه سرقتی نیز از مخفیگاه وی به دست آمد.
سرهنگ مختاری افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ربودن ۲۶ دستگاه دوچرخه در شهرستان اراک و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: در ادامه پیگیری این پرونده، خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: تاکنون صاحبان شماری از دوچرخه‌های کشف شده شناسایی نشده‌اند و  شهروندانی که در چند ماهه گذشته دوچرخه‌های آنان به‌سرقت رفته می‌توانند برای شناسایی دوچرخه خود به کلانتری ۱۳ حافظیه این شهرستان مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز