دستگیری ۶ آدم ربا در"بیرجند"

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۱۸۶۳
دستگیری ۶ آدم ربا دربیرجند
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 6 آدم ربا و آزادسازی گروگان 24 ساله در کمتر از 2 ساعت طی عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سردار"مجید شجاع" عنوان کرد: سحرگاه دیروز تعدادی از افراد با مراجعه به منزل فردی در شهرستان"سرایان" وی را با تهدید ربوده و به نقطه نامعلومی منتقل کردند که بلافاصله با اطلاع موضوع به پلیس، تیم های ویژه رهایی گروگان موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: بررسی های مأموران پلیس حاکی از این بود که آدم ربایان به طرف شهرستان"بیرجند" حرکت کرده اند که موضوع به تیم های گشت کنترلی 110 اعلام شد و مبادی ورودی و خروجی شهرها کنترل شد.

سردار شجاع با بیان اینکه یکی از تیم های گشت نامحسوس مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان جنوبی به 3 خودروی پژوی متوقف شده در میدان فرودگاه شهرستان "بیرجند" مشکوک شدند، افزود: با پشتیبانی عملیاتی مأموران یگان امداد، بعد از بررسی کمتر از 2 ساعت از وقوع آدم ربایی، خودروها توقیف و 6 آدم ربا دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: مأموران گروگان 24 ساله را در یکی از خودروها شناسایی کردند که خودروها و 6 متهم آدم ربایی توقیف و به پلیس آگاهی منتقل و به مقام قضائی معرفی شدند.

سردار شجاع خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس، انگیزه آدم ربایان مباحث مالی مطرح شده که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

 

نظر شما