آشپز معروف مواد مخدر در بیرجند دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۹:۳۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۲۸۵۰
آشپز معروف مواد مخدر در بیرجند دستگیر شد
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: یک باند قاچاق مواد مخدر با دستگیری قاچاقچی معروف و کشف ۱۶۹ کیلوگرم تریاک در شهرستان بیرجند منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سردار مجید شجاع اظهار داشت: با اقدامات چند ماه پلیس امنیت عمومی استان و اشراف اطلاعاتی پلیس بر روی اعضای باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر اخباری دریافت شد که یکی از قاچاقچیان معروف قصد دارد، محموله‌ای از مواد مخدر را از محورهای فرعی شهرستان بیرجند حمل و به شهرهای مرکزی کشور منتقل کند.

وی بیان کرد: مأموران با شناسایی خودروی پژو ۴۰۵ قاچاقچیان در گردنه «رکات» شهرستان بیرجند به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران خودروی متواری شده را تعقیب کردند و به راننده با تیراندازی هوایی اخطار توقف دادند ولی راننده به دلیل سرعت زیاد از جاده منحرف و متوقف شد و سرنشینان با رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات متواری شدند.

وی گفت: با پیگیری مأموران، قاچاقچی معروف و سه نفر از اعضای باندش که با یک خودروی پژو ۴۰۵ در حال فرار بودند در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و دستگیر شدند.

سردار شجاع اضافه کرد: در مجموع این عملیات، ۲ خودرو توقیف، چهار متهم دستگیر و ۱۶۹ کیلوگرم تریاک کشف شده است که متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز