استاندار مرکزی؛

جاده غرب رودخانه قره‌چای هفته دولت به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۳۴۴۸
جاده غرب رودخانه قره‌چای هفته دولت به بهره برداری می رسد
استاندار مرکزی گفت: عملیات اجرایی جاده غرب رودخانه قره‌چای شهرستان خنداب از پیشرفت فیزیکی چشمگیری برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود این طرح عمرانی هفته دولت امسال (شهریورماه) به بهره برداری برسد.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان خنداب، افزود: یکی از خواسته‌های اصلی و اساسی روستائیان منطقه ساخت جاده غربی رود خانه قره چای است که با توجه به تامین اعتبار تا هفته دولت امسال بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی جاده غرب رودخانه قره‌چای به طول ۲۵ کیلومتر از سال گذشته آغاز شده که عملیاتی تکمیلی آن شتاب چشمگیری دارد و اعتبارات لازم نیز تامین شده است.

استاندار مرکزی در خصوص تقاطع غیر همسطح خنداب - پل‌دوآب نیز گفت: عملیات اجرایی این طرح نیز شتاب قابل قبولی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این طرح زیر بار ترافیک برود.

آقازاده اظهار داشت: ۱۲ هکتار زمین از سوی جهاد کشاورزی استان برای ایجاد شهرک گلخانه‌ای مدرن اهدا شده که با برنامه‌ریزی‌های کاربردی تا پایان سال ۱۰ قطعه یک هکتاری آماده واگذاری به متقاضیان می‌شود.

وی بیان کرد: بلوار شهید قاسم سلیمانی خنداب نیز که از سوی شهرداری این شهر در حال اجرا است پیشرفت قابل قبولی دارد.

استاندار مرکزی گفت: اعتبارات مورد نیاز استخر شهدای دانش‌آموز خنداب نیز تامین شده و پیش بینی می‌شود دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد.

آقازاده همچنین در بازدید از طرح‌ پل سلوک‌لو شهرستان کمیجان نیز گفت: این پل در نتیجه سیلاب بهار پارسال تخریب شد و عملیات بازسازی آن تابستان همان سال آغاز شد و تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

وی افزود: قسمتی از جاده چهرقان- کمیجان نیز در نتیجه سیلاب بهار پارسال تخریب شده که این طرح نیز تکمیل و به زودی بهره‌برداری می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز