استاندار سمنان بیان کرد :

قیمت فعلی مسکن نه تناسبی با قیمت زمین و مصالح ساختمانی دارد و نه هزینه های جانبی تولید آن

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۵۲۹۴
قیمت فعلی مسکن نه تناسبی با قیمت زمین و مصالح ساختمانی دارد و نه هزینه های جانبی تولید آن
علی رضا آشناگر ، استاندار سمنان در آئین کلنگ زنی طرح مسکن اقدام ملی گفت : قیمت فعلی مسکن نه تناسبی با قیمت زمین و مصالح ساختمانی دارد و نه هزینه های جانبی تولید آن ، بلکه تابعی از نرخ ارز ،تورم و سفته بازی هایی است که برخی سودجویان به راه انداخته اند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، علی رضا آشناگر ،استاندار سمنان در آئین کلنگ زنی طرح اقدام مسکن ملی که صبح امروز یک شنبه با حضور سعیدی کیا ، رئیس هیات مدیره شرکت توسعه مسکن در شهرک مهر سمنان به انجام رسید با اشاره به این نکته که تهیه مسکن همواره یکی از نیازهای اساسی و دغدغه های مردم بوده است از قیمت بالا و رشد بدون منطق قیمت مسکن در کشور انتقاد کرد و اظهار داشت : قیمت فعلی مسکن نه تناسبی با قیمت زمین و مصالح ساختمانی دارد و نه هزینه های جانبی تولید آن ، بلکه تابعی از نرخ ارز ،تورم و سفته بازی هایی است که برخی سودجویان به راه انداخته اند و بدون تردید اگر این موضوع به حال خود رها شود ، منجر به دغدغه ای بسیار مهم برای مردم و بازدارندگی آنان از تهیه مسکن خواهدشد.
علی رضا آشناگر در ادامه با اشاره به اقدامات مختلف دولتهای قبل از جمله احداث مسکن مهر در دولت نهم و دهم ، اظهار امیدواری کرد با رفع نواقص طرح مسکن مهر ، شاهد بهره مندی و شیرین کامی استفاده عموم مردم بویژه زوج های جوان از اقدامات انجام شده در راستای طرح اقدام مسکن ملی باشیم.
استاندار سمنان در این جلسه به پیمانکاران و سازندگان انبوه مسکن بر ضرورت تامین مصالح با کیفیت و مرغوب در عین رعایت ارزان سازی ساختمان تاکید کرد و اظهار داشت : در نقشه های ساختمانی و مجتمع های مسکونی باید به گونه ای اقدام کرد که به هیچ وجه مشاعات و ضروریات اینگونه واحدها همچون پارکینگ و ... نادیده گرفته نشده و پیمانکاران بدلیل ارزان سازی از اصول و ضروریات چشم پوشی ننماید.
ایشان در پایان با اظهار امیدواری مبنی بر سرعت بخشی به امور احداث اینگونه واحدهای مسکونی گفت : باید تلاش شود تا ساخت این مجتمع های مسکونی بیش از ۱۸ طول نکشیده و در صورت امکان حتی تا پایان دولت دوازدهم امکان بهره مندی مردم از این واحدها فراهم گردد.‌

منبع: روابط عمومی ، تشریفات و امور بین المل استانداری سمنان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز