مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

همکاری خوب شهرداری تبریز با اداره کل ورزش و جوانان، موجب توسعه ورزش تبریز می شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۵۷۶۷
همکاری خوب شهرداری تبریز با اداره کل ورزش و جوانان، موجب توسعه ورزش تبریز می شود
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با همکاری و حمایت شورا و شهرداری تبریز می توانیم ورزش شهر را بیشتر از قبل توسعه دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به همکاری نزدیک اداره کل ورزش و جوانان استان با شهرداری تبریز، اظهار کرد: این همکاری هم در بحث جوانان و هم در بحث ورزش با شهرداری به شکلی خوب در جریان است و من از بابت کمک هایی که شهرداری در رابطه با بحث جوانان و ورزش دارد، قدردانی می کنم.

 

او افزود: با این حال، این ارتباط خوب هرچقدر بیشتر شده و توسعه یابد، قطعا به نفع شهروندان خواهد بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با اشاره به لزوم احیای ورزش های بومی محلی، عنوان کرد: احیای این ورزش ها بخصوص در این فصل که فصل گردشگری است، موضوعی ضروری است که می توانیم با کمک شهرداری، ورزش های بومی محلی را احیا کنیم و در فصل گردشگری آن را به میهمانان شهرمان نشان دهیم.

 

او افزود: در خصوص توسعه ورزش عمومی و همگانی نیز لازم است که چگونگی فعالیت و همکاری اداره کل و شهرداری مورد بررسی قرار گیرد و برای فصول مختلف برنامه داشته باشیم و فقط به همایش بسنده نکنیم.

 

بهتاج در خصوص ورزش محلات گفت: در بعضی محلات شهر تبریز متاسفانه حتی زمین چمن مصنوعی ۲۰ در ۴۰ هم نمی توانیم ایجاد کنیم که اغلب این مشکل را در مناطق آسیب پذیر داریم و امیدواریم با همکاری شهرداری بتوانیم از لکه های ورزشی شهرداری جهت تبدیل به زمین های ورزشی استفاده کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز