فرمانده انتظامی شهرستان عنوان کرد؛

مبارزه با کالای قاچاق در اولویت برنامه‌های فرماندهی انتظامی شهرستان اراک است

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۵۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۶۰۳۶
مبارزه با کالای قاچاق در اولویت برنامه‌های فرماندهی انتظامی شهرستان اراک است
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۲ هزار و ۶۴۸ فقره سرقت خرد و کلان در سال جاری در این شهرستان رخ داده که ۶۷ درصد آن‌ها کشف شده است.

به گزارش برنا از اراک، سرهنگ امیر مختاری  در جمع خبرنگاران در اراک افزود: نیروی انتظامی تلاش گسترده‌ای در مبارزه باسرقت دارد و در این راستا در سال جاری در این شهرستان ۵۶۵ سارق نیز دستگیر  و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: سرقت خرد بیشترین جرم این شهرستان را به خود اختصاص داده که ۹۹ درصد این امر نیز به دلیل اعتیاد به موادمخدر و بر روی قطعات خودوری پراید مدل‌های ۸۹ به پایین صورت می‌گیرد که نیاز است مردم نسبت به حفظ ایمنی وسایل نقلیه خود توجه جدی داشته باشند.  

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ۸۰ کیلو و ۴۳۵ گرم انواع موادمخدر در ۲ ماه ابتدای امسال، از سوداگران مرگ در شهرستان اراک کشف و ضبط شده است که ۶۳ کیلوگرم آن تریاک و بقیه هروئین، حشیش و شیشه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک  ادامه داد: مبارزه با کالای قاچاق در اولویت برنامه‌های این فرماندهی است و در این مدت، ۳۴ دستگاه کولرگازی، سه دستگاه یخچال فریزر، ۱۴ دستگاه ماشین لباس‌شویی، ۲ دستگاه تلویزیون، سه دستگاه جارو برقی، ۱۱۷ طاقه پارچه، ۳۱۰ کیلوگرم پوشاک و ۲ هزار و ۴۰۰ تی‌شرت خارجی کشف و در این راستا ۹ دستگاه خودور توقیف و ۹ نفر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ مختاری گفت: برخورد با موتورسیکلت و خودروهای مزاحم، یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان اراک است و این امر در دستور کار جدی قرار دارد به طوری که  در ۲ ماه اول امسال، ۵۷۸ دستگاه خودرو و ۲۳۵ موتورسیکلت توقیف شده است.

وی بیان کرد: در این مدت، پنج فقره قتل در شهرستان اراک به وقوع پیوسته و تاکنون ۸۰ درصد قتل‌ها کشف شده و در بحث آسیب‌شناسی این جرم باید همه دستگاه‌های متولی پای کار بیایند

وی ادامه داد:  بسیاری از موارد خودکشی به دلیل حضور ناآگاهانه جوانان و نوجوانان در فضای مجازی است که می‌طلبد خانواده‌ها بر روی فرزندان خود نظارت ویژه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز