رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی؛

از حاشیه ها دور خواهیم بود / مجامع استانی را در هر شهرستان برگزار می کنیم

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۶۲۴۶
از حاشیه ها دور خواهیم بود / مجامع استانی را در هر شهرستان برگزار می کنیم
حسین خسروی اسفزار بیان کرد: نباید به خاطر تفاوت دیدگاه‌ها و مسائل حاشیه‌ای از منافع مردم و حل مشکلات دور شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، جلسه مجمع نمایندگان استان خراسان‌جنوبی در مجلس دوشنبه شب در محل ساختمان مجلس شورای اسلامی با حضور چهار نماینده استان برگزار شد.

حسین خسروی اسفزار رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی با تاکید بر منافع ملی و استانی و رسیدگی بر مشکلات استان اظهار کرد: نباید به خاطر تفاوت دیدگاه‌ها و مسائل حاشیه‌ای از منافع مردم و حل مشکلات دور شویم.

خسروی افزود: هدف از برپایی مجمع نمایندگان استان خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم و استان است و مجمع نمایندگان استان با قدرت جلسات را برگزار و گزارش فعالیت‌ها را به مردم ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان افزود: جلسات مجمع نمایندگان استان هر هفته به جز هفته‌ای که نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه هستند در محل دفتر نمایندگان در تهران برگزار خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: در این جلسه مقرر شد جلسات مجمع نمایندگان استان هر ماه یک مرتبه در مرکز استان جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات مطرحه شده برگزار شود.

خسروی یادآور شد: همچنین تصمیم گرفته شد در صورت نیاز بنا به درخواست نماینده هر حوزه انتخابیه جهت بررسی یک موضوع مشخص جلسه مجمع نمایندگان در شهرستان آن حوزه انتخابیه برای بررسی و حمایت بیشتر برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز