۷۰۰ واحد مسکن نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۲:۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۶۹۷۹
۷۰۰ واحد مسکن نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی ۷۰۰ واحد منزل مسکونی نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ آیین افتتاح نمادین 700 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور رئیس  کمیته امداد امام‌(ره) کشور، استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان و برخی دیگر از مسئولان استانی در شهرک الغدیر شهر یاسوج برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در این آیین اظهار داشت: کمیته امداد در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد 700 منزل مسکونی را در این مرحله در اختیار مددجویان قرار می‌دهد که این اقدامات از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدیه‌ای از طرف مقام معظم رهبری است.

سید مرتضی بختیاری ضمن تشکر از همکاری صمیمانه استاندار و فرماندهی سپاه استان بیان کرد: از تعداد 700 واحد منزل مسکونی، 300 واحد توسط سپاه پاسداران مطابق با تفاهم‌نامه‌ای که در زمان فتاح ریاست سابق کمیته امداد کشور و سپاه پاسداران منعقد شده بود، ساخت و تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

ریاست کمیته امداد کشور همچنین به اقدام موثر در ساخت 3500 واحد مسکونی که در قراردادی بین استانداری استان، معاونت ریاست جمهور و بنیاد مسکن صورت گرفته اشاره کرد و از اختصاص 1500 واحد از این تعداد به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

بختیاری عنوان کرد: امیدواریم تا پایان امسال این تعداد واحد مسکونی تکمیل و در اختیار مدد جویان قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و دغدغه تهیه جهیزیه زوجین تحت پوشش کمیته امداد، از فرمانده سپاه و استاندار استان درخواست کرد که در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

در این آیین یک باب واحد منزل مسکونی که با پرداخت وام بلاعوض، قرض‌الحسنه و معرفی مددجو به بنیاد مسکن تکمیل شده بود در اختیار مددجوی کمیته امداد قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز