معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد:

‌رصد منظم قیمت کالاها در بازار یزد

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۸:۴۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۶۹۹۸
‌رصد منظم قیمت کالاها در بازار یزد
معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خاطرنشان کرد: قیمت کالاها به ویژه اقلام اساسی و مواد غذایی در بازار استان به صورت منظم رصد و پایش شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سیدمسعود عظیمی، ظهر امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری یزد برگزار شد، بر رصد و پایش منظم قیمت کالاها به خصوص اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار استان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ادامه داد: لازم است با متخلفان در این رابطه مطابق قانون برخورد شود و نتیجه این بازرسی‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

وی افزود: مراکز تولید و عرضه کالاها در سطح استان به صورت مستمر و منظم توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بازرسی می‌شوند و انبارهای کالاها، موجودی آنها و شبکه پخش اقلام زیر ذره‌بین قرار دارد.

عظیمی تاکید کرد: سامانه ستکا ۷۲۴ نیز برای نظارت و توزیع کالاهای اساسی مردم برای اولین بار در کشور در استان یزد راه اندازی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: آمادگی کامل داریم تا اقلام اساسی ازجمله گوشت، مرغ، برنج و شکر را به صورت تنظیم بازار در این سامانه ارائه کنیم زیرا تجربه موفق توزیع مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در این سامانه وجود دارد.

نظر شما