معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

نباید به گونه‌ای رفتار کرد که در روز قیامت شرمنده خون شهدا شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۸۰۷۱
نباید به گونه‌ای رفتار کرد که در روز قیامت شرمنده خون شهدا شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: عنصر بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به حدی است که کشور را در مقابل هر نوع تعرض مصون می‌کند و این افتخار کمی نیست.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان مرکزی در اراک، افزود: عنصر بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهیدان رقم خورده و همه در مقابل این خون‌ها مدیون هستند.

وی بیان کرد: هیچ ایرانی با غیرتی نباید تلاش‌ها و مجاهدت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را فراموش کند و ارزش‌های این دوران همواره برای جامعه به ویژه نسل جدید نیازمند بازخوانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: جنگ تن به تن در مقابل دشمن تمام شده اما بحث دفاع مستمر و همیشگی است و این مهم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

اکرمی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به همت سرداران رشید خود در زمینه نظامی و تجهیزات نظامی به دستاوردهای خوبی رسیده به‌طوری که هیچ کشوری جرات جسارت را ندارد.

وی یادآور شد: گنجینه دفاع مقدس در حوزه اقتصادی و اجتماعی کشور به خوبی تعریف نشده و نیاز دارد که تلاش مضاعفی در این حوزه صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: نباید به گونه‌ای رفتار کرد که در روز قیامت شرمنده خون شهدا شد و همه در برابر صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس مسئول هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز