استاندار:

ساماندهی پسماندها در چهارمحال و بختیاری تا یک ماهه دیگر تعیین تکلیف ‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۸۱۲۹
ساماندهی پسماندها در چهارمحال و بختیاری تا یک ماهه دیگر تعیین تکلیف ‌شود
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود مصوبات قبلی و انتخاب سرمایه‌گذار برای ساماندهی و بازیافت پسماندها، هنوز این برنامه در استان محقق نشده که تا ظرف یک ماه آینده باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ اقبال عباسی روز یکشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت اظهار داشت: برای ساماندهی پسماندهای عادی و صنعتی ۲ سرمایه‌گذار مشخص شده است و با وجود اجرای بخشی از طرح، با مشکلاتی روبرو شده است که می‌طلبد این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکلات دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، شهرداری و محیط‌زیست با سرمایه‌گذاران نشست برگزار کنند و چنانچه محرز شد که این سرمایه‌گذاران توانایی ادامه کار را ندارند، تصمیم بر تغییر سرمایه‌گذار گرفته می‌شود.

عباسی خاطر نشان کرد: نتیجه این اقدامات در نشست بعدی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ارائه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر حمایت از اصناف سطح شهر در استان با راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در نقاط مختلف شهر مخالفت کرد و گفت: طرح راه‌اندازی بازارچه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی بیشتری است تا بتوان در کنار خدمات‌رسانی بهتر به مردم از اصناف فعال در استان نیز حمایت شود.

عباسی افزود: اما راه‌اندازی بازارچه عرضه مستقیم میوه طرح خوبی است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه هرچه سریع‌تر در دستورکار قرار گیرد.

نظر شما