رصد بازار یاسوج توسط معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۸۷۱۷
رصد بازار یاسوج توسط معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از این بازدیدها نظارت بر اماکن عمومی به ویژه بازار و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان کهگیلویه و بویراحمد؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از این بازدیدها نظارت بر اماکن عمومی به ویژه بازار و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

 فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل صمت و جمعی از مدیران حوزه اقتصادی استان، صمیمی دوست را در این بازدید همراهی کردند.

معاون اقتصادی استانداری با حضور در بازار یاسوج ، وضعیت کسب و کار بازاریان در ایامی که مردم به پویش "در خانه می مانیم" برای مقابله با شیوع کرونا پیوسته اند را در گفت و گو با کسبه و بازاریان، رصد و ارزیابی کرد.

صمیمی در حاشیه این بازدیدها و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مردم توصیه می‌ کنیم برای عبور از بحران بیماری کرونا، توصیه‌ها و دستورالعمل‌ های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کرده و همچنان از حضور در اماکن عمومی نظیر بازار خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بعضی از صنوف پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند، عنوان کرد: برخی از صنوف دیگر نیز اصلا توجهی به این دستور العمل ها نداشتند.

صمیمی دوست تاکید کرد: هشدارهای لازم به بازاریان مبنی بر عدم رعایت پروتکل ها داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه جان مردم شوخی بردار نیست و با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی بازاریان واحد متخلف پلمپ خواهد شد.

صمیمی دوست خواستار توجه به فاصله گذاری هوشمند و رعایت این دستورالعمل ها شد و افزود: در صورت ادامه این روند و بی توجهی ها احتمال اجرای محدودیت های استانی تشدید می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز