فعالیت ۲۷۰ هزار نفر ژیمناست در کشور

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۹۰۴۳
فعالیت ۲۷۰ هزار نفر ژیمناست در کشور
رئیس فدراسیون ژیمناستیک: در حال حاضر فعالیت ۲۷۰ هزار نفر ژیمناست در کشور مورد تاکید فدراسیون است.
به گزارش خبرگزار یبرنا از سمنان؛ زهرا اینچه درگاهی در حاشیه مجمع انتخابات رئیس هیات ژیمناستیک استان سمنان گفت: این فدراسیون در طول سه سال از یک رنکینگ و جایگاه نامشخص در دو سال متوالی به جایگاه های 68 و 50 جهان دست یافته است.
وی تصریح کرد: کسب مدال های متعدد در مسابقات آسیایی و جهانی، افتخارات بسیاری را در سه سال اخیر برای فدراسیون ژیمناستیک رقم زده است.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: با رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون جهانی موفق شدیم پوشش مصوب برای شرکت بانوان ایرانی در مسابقات بین المللی را کسب کنیم که بهترین دستاورد برای بانوان ژیمناست بعد از انقلاب اسلامی بود.
اینچه درگاهی تعداد ورزشکاران سازمان یافته این فدراسیون را 270 هزار نفر ذکر و تصریح کرد: خوشبختانه در این رشته تعداد بانوان و آقایان مساوی است.
وی وضعیت ژیمناستیک استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استان سمنان جز استان های مثال زدنی است که رتبه عالی دارد و با برنامه ریزی و عملکرد درست در آسیا و در رشته اکروژیم نیز صاحب مدال و جایگاه است.
گفتنی است، دراین مجمع ملیحه فامیلی فر از بین 3 داوطلب با رای اکثریت اعضا به مدت 4 سال بعنوان رئیس هیات ژیمناستیک استان سمنان معرفی شد.

 

نظر شما