با حضور معاون سیاسی استاندارانجام شد؛

تجلیل از دختران شاغل در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۹۳۳۴
تجلیل از دختران شاغل در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) کریمه اهل بیت و بزرگداشت روز دختر از دختران شاغل در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.  

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛احد جمالی در این آئین ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) یک الگوی کامل برای تمام دختران در هر عصر و زمانی می تواند باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دختران و جامعه زنان نقش مهمی در رشد و توسعه جامعه دارند.

نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: حضرت معصومه (س) الگوی بی ‌بدیل برای سبک زندگی دختران است و می طلبد با مطالعه و تحقیق در خصوص شیوه زندگی آن حضرت آن را در زندگی خود ساری و جاری سازیم.

وی با بیان اینکه دنیای غرب به دنبال الگوسازی برای دختران جامعه اسلامی است، عنوان کرد: آنها با استفاده از تکنولوژی ماهواره، شبکه های اجتماعی و تبلیغات گسترده سعی می کنند زنان و دختران را در جهت تربیت غربی با رویکرد دستیابی به اهداف خود جذب و هدایت کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: توجه جدی در الگو سازی مناسب برای زنان و دختران و توجه به تنوع و جذابیت برنامه های فرهنگی می تواند گامی مهم در مقابله با توطئه های دشمنان باشد.

صداقت از برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی در حوزه زنان خبر داد و گفت: هدف ما توانمندسازی بانوان و مشارکت هرچه بیشتر آنها در روند توسعه است.

وی با اشاره به توانمندی و تخصص دختران شاغل در دستگاه های اجرایی خواستار استفاده ازظرفیت آن در پست های مدیریتی شد.

صداقت با بیان اینکه حوزه بانوان استانداری با همکاری سمن ها تاکنون کارهای گسترده ای انجام داده است، عنوان کرد: در این ایام کرونایی با مشارکت بانوان فعال چندین کارگاه تولید ماسک در استان راه اندازی شد.

گفتنی است در این آئین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از دختران شاغل در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز