عملیات مشترک تهران با خراسان جنوبی منجر شد؛

کشف ۴۱۵کیلو تریاک

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۹۶۴۸
کشف ۴۱۵کیلو تریاک
فرمانده انتظامی استان از کشف 415 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و غرب تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سردار"مجید شجاع" در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس خراسان جنوبی در مبارزه با مواد مخدر و برنامه ریزی های انجام شده در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان های مرکزی کشور، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی با همکاری مأموران غرب تهران بزرگ، خودروی قاچاقچیان مواد مخدر را که در حال تردد در محورهای عبوری خراسان جنوبی بود، شناسایی و در عملیات ضربتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی از کامیون کشنده 415کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

سردار شجاع با بیان اینکه در این رابطه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه های تعریف شده است که نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی نیروی انتظامی است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز